معاون دادگستری اردبیل:

جمع‌آوری ۳۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان معسر

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۴:۰۵
کد خبر: ۴۲۲۶۸۵
جمع‌آوری ۳۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان معسر
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در جشن گلریزان اهالی استان اردبیل بیش از 350 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کردند.

به گزارش برنا،یوسف خدادادی عصر امروز در جریان بازدید از زندان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان این میزان کمک به همت خیرین افزایش پیدا کرده و زمینه آزادسازی این زندانیان و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان را در ایام پرفضیلت لیالی قدر و عید سعید فطر شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: البته قرار است ستاد دیه کشور و استان نیز از منابع و اعتباراتی که در اختیار دارد نسبت به تأمین بخشی از این منابع مورد نیاز برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: ما هر چقدر چنین زندانیانی را از بند آزاد کنیم قطعاً کاهش آسیب‌ها، مشکلات و دغدغه‌های ناشی از این زندانی‌ شدن‌ها را شاهد می‌شویم.

خدادادی به کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی برای آزادی زندانیان نیازمند واقعی اشاره کرد و افزود: قرار نیست ستاد دیه همه زندانیان را از بند آزاد کند بلکه تلاش جدی بر این است تا در حد وسع و توان نسبت به پرداخت جرایم کمتر اقدام کرده و تعداد بیشتری را با کمک‌های مردمی و خیرین آزاد کند.

عضو هیأت مدیره ستاد دیه استان اردبیل به کاهش ورودی پرونده‌ها به مراجع قضایی و همچنین زندان‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: ما با شش درصد کاهش در این زمینه روبه‌رو هستیم و علی‌رغم افزایش ورودی‌های پرونده به مراجع قضایی در سطح کشور، استان اردبیل توانسته در این کاهش پیشقدم باشد.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با جلب رضایت شاکیان به ویژه در پرونده‌های جرایم غیر عمد و مالی بستری را فراهم کنیم تا افراد کمتری روانه زندان شده تا آسیب‌ها و دغدغه‌های ناشی از نبود سرپرست خانواده به حداقل برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز