استاندار آذربایجان غربی

جلب سرمایه گذاری خارجی باعث بهبود زیرساخت های استان می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۷:۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۲۲۷۳۴
جلب سرمایه گذاری خارجی باعث بهبود زیرساخت های استان می شود
سعادت: جلب سرمایه گذاری خارجی در بخش های مختلف اقتصادی بخصوص در بهبود زیرساخت های استان می تواند به عنوان راهی برای تسریع حرکت اقتصادی به سوی توسعه و رشد به کار گرفته شود.

استاندار آذربایجان غربی بر رفع موانع و مشکلات جذب سرمایه گذاری در استان تاکید کرد

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سعادت در چهارمین جلسه مرکز سرمایه گذاری استان که در محل استانداری برگزار شد به اهمیت سرمایه گذاری خارجی در رشد و توسعه استان اشاره کرد و گفت: جلب سرمایه گذاری خارجی در بخش های مختلف اقتصادی بخصوص در بهبود زیرساخت های استان می تواند به عنوان راهی برای تسریع حرکت اقتصادی به سوی توسعه و رشد به کار گرفته شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: تعدادی از واحدهای تولیدی به دلیل نبود زیرساختهای لازم متحمل مشکلات زیادی شده اند که باید در صدد رفع این موانع و مشکلات اقدامات اساسی صورت گیرد.

مقام عالی استان افزود: وقتی از سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری در استان دعوت می شود باید در خصوص زیرساختها نیز اقدامات و تدابیر لازم انجام شود چرا که در غیر اینصورت ریشه سرمایه گذاری خارجی در استان خشک می شود .

استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در صورت بروز و وجود مشکل در خصوص سرمایه گذاری نمی توان خود را تبرئه کرد مسئولان باید پاسخگو باشند .

وی ادامه داد : جذب سرمایه گذاران خارجی در استان نمودی از اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است چرا که این سرمایه ها در رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان کمک خواهد نمود.

در این جلسه مشکلات تامین آب نیروگاه ماکو ، مشکلات گردشگری هزاره غرب ارومیه در خصوص تامین آب ، واگذاری اراضی معافیت حقوق ورودی ماشین آلات و تجهیزات از گمرک بازرگان ، مشکلات سوخت مواد اولیه آلدوراچلیک درب و مشکلات مالیاتی شرکت کیمیاگر پودر صدف ارومیه بررسی و در خصوص رفع این موانع و مشکلات بحث و تبادل نظر شد و مقام عالی استان دستورات لازم را صادر نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز