رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:

مشارکت اجتماعی جوانان و خانواده‌ها با برنامه فیروزه‌ای‌ها

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۷:۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۲۲۷۷۹
مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: برنامه فیروزه‌ای‌ها، جوانان و خانواده‌ها را برای مشارکت اجتماعی گردهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هادی قاسم‌پور در جریان برنامه دورهمی ایده‌پردازان و جوانان توس در داغستان طرقبه اظهار کرد: باید بستری برای فعالیت‌های تفریحی و اجتماعی جوانان در چارچوب‌های مشخص فرهنگی فراهم شود.

وی در ادامه عنوان کرد: جوانان این منطقه باید با افزایش دغدغه‌مندی، به حفظ و ارتقای میراث فرهنگی، اخلاق شهروندی و محیط‌زیست شهری بپردازند.

مشاور شهردار در امور جوانان با اشاره به اینکه فیروزه‌ای‌ها به عنوان گروهی از سوی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از سال گذشته ایجاد شده، افزود: فیروزه‌ای‌ها در راستای برنامه‌های متنوع اجتماعی برای جوانان، مانند طرح «اردوهای جهاد اجتماعی»، برنامه‌ «همدلی»، «سفرهای ارزان قیمت» و «عصرونه» ایجاد گردید.

قاسم‌پور، مشاور جوان منطقه 12 را طراح برنامه «سفرهای ارزان قیمت جوانان» دانست و تصریح کرد: اجرای نخستین برنامه از سفرهای ارزان قیمت جوانان با حضور جوانان منطقه 12 آغاز شد که از آرامگاه فردوسی، بقعه منسوب به هارونیه، موزه شه لافتی و... بازدید نمودند.

گفتنی است: دورهمی ایده‌پردازان و جوانان توس در داغستان طرقبه با هدف آشنایی جوانان منطقه با یکدیگر و جوانان گروه فیروزه‌ای و با حضور 37 تن از جوانان محلات کلاته برفی، حاجی‌آباد، هاشمی‌نژاد، چهاربرج و... جهت ارایه راهکارهایی در خصوص رفع مشکلات و شناسایی ظرفیت‌های منطقه برگزار گردید.

شایان ذکر است: کوه‌پیمایی و اجرای بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های این دورهمی دوستانه بود که از بولوار شاهنامه آغاز و در داغستان طرقبه برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز