کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی پاکدشت اعلام کرد:

اعزام ۱۲۰ مبلغ به مساجد و محافل مذهبی پاکدشت در لیالی قدر

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۱:۰۵
کد خبر: ۴۲۲۸۱۶
اعزام ۱۲۰ مبلغ به مساجد و محافل مذهبی پاکدشت در لیالی قدر
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت، از اعزام ۱۲۰ مبلغ و مبلغه به مناسبت لیالی قدر به مساجد، هیئات و محافل مذهبی خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در اسلامی استان تهران، با فرارسیدن لیالی قدر و ایام شهادت امام المتقین، امیرالمؤمنین، حضرت علی(علیه السلام)، اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت، ۱۲۰ مبلغ و مبلغه به مساجد، حسینیه ها و محافل مذهبی این شهرستان اعزام کرد.

محتشمی پور، افزود: مساجد، مکان های مذهبی و زیارتگاه های شهرستان پاکدشت همه ساله در شب های قدر پذیرای مؤمنین شب زنده دار است و این مراسم هر سال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی پاکدشت، خاطر نشان کرد: برنامه های مراسم شب های قدر شامل: تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مداحی و قرآن به سر است که با حضور مبلغین و ذاکرین اهل بیت (ع) برگزارخواهد شد.

وی، ادامه داد: در تقارن نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان برابر با اولین شب از شب های قدر، مساجد و امامزاده ها، در سطح پاکدشت، ضمن آماده نمودن فضای معنوی محل برگزاری مراسم، با نصب بیرق های سیاه و همچنین بنر به مناسبت ایام لیالی قدر و مراسم سوگواری شهادت حضرت علی (ع)، آمادگی خود را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم شب های احیاء وسوگواری و عزاداری سالروز شهادت اولین امام شیعیان، اعلام کردند.

 

نظر شما