با همت معاونت فرهنگی و امور جوانان شهرستان پردیس برگزار شد؛

محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز بین المللی

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۰:۵۴
کد خبر: ۴۲۳۰۷۹
محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز بین المللی
به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان شهرستان پردیس و با همکاری هیات امنای مسجد جامع شهر و شهرداری پردیس آیین معنوی محفل انس با قرآن در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، این مراسم پر فیض و معنوی محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز بین المللی به مناسبت روزهای پر برکت ماه مبارک رمضان برگزار شد.

گفتنی است، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط استاد گرامی «حجت الاسلام  موسوی درچه ای»  آغاز گردید.
در ادامه استاد «علی فیضی» نوجوان حافظ کل قرآن کریم در پاسخ به مسائل مطروحه از سوی حضار به قرائت زیبای آیاتی مرتبط می پرداخت.
در پایان نیز استاد «سعید طوسی» و همچنین استاد «سعید پرویزی» با قرائتی بسیار کم نظیر معنویتی دو چندان به این محفل نورانی بخشیدند.
طبق برنامه ریزی بعمل آمده ، این مراسم که توسط گروه فیلمبرداری شبکه قرآن ضبط و تصویربرداری شد، از این شبکه رسانه ملی پخش گردید.
بر پایه این گزارش، از دیگر برنامه ‌های  اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در ایام ماه مبارک رمضان می ‌توان به برپایی جشنواره فرهنگی ورزشی خانوادگی در  ، برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ضلع جنوبی بوستان شهریار، برپایی غرفه های فرهنگی ویژه ماه رمضان در بوستان خلیج فارس شمالی، جزءخوانی کلام الله مجید در دارالقرآن الکریم و اداره ورزش  ، برپایی غرفه های قرآنی در بوستان های الغدیر و شهریار به مدت 10 شب و جشن میلاد کریم اهل بیت(ع)  مراسم تجلیل از قهرمانان و جوانان شهرستان همراه با ضیافت افطار ،برگزاری مسابقات ورزشی در غالب جام رمضان... اشاره کرد.
mahfel 95 (6)mahfel 95 (5)mahfel 95 (1)mahfel 95 (3)

 

نظر شما