افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۳:۳۰
کد خبر: ۴۲۳۱۴۰
افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 60تن مواد مخدر توسط دستگاه ها از قاچاقچیان و باندهای بزرگ کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 43درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار رحیمی در نشست خبری که با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه کمیته مقابله با ورود و عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سه ماهه امسال، 60 تن انواع مواد مخدر توسط دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر، کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به افزایش 43 درصدی کشفیات در استان گفت: 32 تن از این کشفیات مربوط به نیروی انتظامی، 17 تن مواد مخدر توسط مرزبانی، 6 تن توسط اداره اطلاعات و مابقی توسط سپاه استان کشف و ضبط شده است.

یردار رحیمی با بیان اینکه این اقدامات به رغم مبارزات چشمگیر سال 94بوده است، افزود: از نظر کشفیات مواد مخدر رتبه برتر را در کشور داریم.

وی با بیان اینکه با خرده فروشان مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد، افزود: بر اساس ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر، تمامی اماکن، منازل و مکان‌هایی که در کار توزیع، تولید و عرضه مواد مخدر مشارکت می‌کنند، به نفع دولت مصادره شده و انشعاب آب و برق آنها قطع می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان بیان کرد: تاکنون سه باب منزل در سیستان و بلوچستان که به کار تولید و توزیع مواد مخدر از آنها استفاده می‌شده است، به نفع دولت مصادره شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز