بر اساس تازه‌ترین ارزیابی مؤسسه جهانی «استیل داینامیک»

فولادمبارکه سپاهان جزو ۱۰ شرکت برترجهان قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۷:۵۳
کد خبر: ۴۲۳۱۵۴
فولادمبارکه سپاهان جزو ۱۰ شرکت برترجهان قرار گرفت
شرکت فولاد مبارکه اصفهان در کلاس جهانی جزو ۱۰ شرکت برتر جهان قرار گرفت و به افتخار دیگری در عرصه جهانی دست یافت.

به گزارش برنا از اصفهان بر اساس تازه‌ترین ارزیابی مؤسسه جهانی «استیل داینامیک» که در ماه مارس ۲۰۱۶ انجام شده است، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در کلاس جهانی جزو ۱۰ شرکت برتر جهان قرار گرفت و به افتخار دیگری در عرصه جهانی دست یافت.

 مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن تأیید این خبر تصریح کرد: در تازه‌ترین ارزیابی از ۳۶ شرکت فولادسازی مطرح در کلاس جهانی (WORLD CLASS COMPANIES) که در ماه مارس ۲۰۱۶ انجام شده، فولاد مبارکه به عنوان یکی از ۱۰ شرکت برتر فولادساز جهان در جایگاه دهم قرار گرفته است.

دکتر بهرام سبحانی افزود: در فرآیند این ارزیابی که فاکتورهای متعددی از جمله اندازه شرکت، ظرفیت توسعه‌ای، نزدیکی به بازار، دسترسی به مواد اولیه، ارزش افزوده محصولات تولیدی، بهروز بودن تکنولوژی، مهارت و بهره‌وری کارکنان، سوددهی و صورت‌های مالی، قدرت رقابت و تهدید رقبا، ایمنی و محیط زیست، شرکت‌های اقماری و چندین پارامتر دیگر بین شرکت‌ها مورد مقایسه و سنجش قرار می‌گیرد ،شرکت‌های پوسکو (کره جنوبی)، نوکور (آمریکا) و گردائو (برزیل) به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این ارزیابی بسیاری از شرکت‌های فولادسازی صاحب‌نام اروپا و آسیا با فاصله زیادی از فولاد مبارکه در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

نظر شما