نماینده مردم نهاوند در مجلس:

دریافت‌ حقوق‌های نجومی خیانت به ملت است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۷:۵۸:۳۱
کد خبر: ۴۲۸۱۹۱
دریافت‌ حقوق‌های نجومی خیانت به ملت است
حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی باید در پیشگاه ملت ایران شرمسار باشند گفت: نهادهای متولی باید با دست‌اندازان به بیت المال برخورد سریع و مناسب داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم نهاوند در مجلس اظهار داشت: شرمندگی فیش‌های حقوقی نجومی و خارج از عرف مربوط به مسئولانی است که قدر فرصت‌ها و مسئولیت‌های خطیر خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که حاصل خون هزاران شهید و ملت زجرکشیده ایران است را نشناختند و با این پرداخت‌ها به مردم خیانت کردند.

وی گفت: این دسته از مسئولان و مدیران یا نخواسته‌اند و یا نتوانسته‌اند به وظیفه خود درست عمل کنند و این شرمندگی در این مقطع از شرایط حساس کشور متعلق به کسانی است که دغدغه آن‌ها بیش از آنکه به فکر منافع کشور و ملت باشند با پرداخت‌های چند صدمیلیونی به منافع شخصی و باندی و حزبی خود معطوف بوده‌اند.

بهرام نیا افزود: ملت ایران در این شرایط حساس و تحریم در مدت بیش از 3 دهه سربلند بودند ولی عده‌ای از مسئولان و مدیران که مردم آنها را شناخته‌اند این شرمندگی را یدک می‌کشند که دل‌مشغولی آن‌ها نه حقوق ملت بلکه فیش حقوقی خودشان در طول سالیان متمادی بوده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریحه‌دار شدن احساسات پاک مردم ایران در جریان فیش‌های حقوقی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور و رکودهای اقتصادی ضمن تأکید به برخورد شدید با دست‌اندازان به بیت‌المال خواستار رسیدگی و برخورد با جریان فیش‌های حقوقی نجومی در مجلس شورای اسلامی هستم و شرمندگی و شرمساری را برای مسئولان و مدیرانی می‌دانم که در این راه کوتاهی کردند و حقوق ملت و بیت‌المال را به کسانی دادند که دل‌مشغولی آن‌ها فیش‌های حقوقی غیرمتعارف است نه مشکلات مردمی که در تمامی شرایط سخت پای انقلاب بودند.

بهرام نیا افزود: از دولت و نهادهای نظارتی می‌خواهیم ضمن برخورد با این مسئولان و مدیران نالایق بیش‌ازپیش به وضعیت معیشتی مردم توجه کنند و همه ما از نعمت الهی و فرصتی که برای خدمت‌گزاری در اختیار داریم به نحوی مطلوب استفاده کنیم و با مردم صادقانه حرف بزنیم.

وی بیان کرد: درحالی‌که عده‌ای به‌دنبال فیش‌های حقوقی نجومی و دست‌اندازی بر بیت‌المال هستند در آن‌ طرف افرادی دلسوز و با تفکر بسیجی به درون‌مایه اقتصاد مقاومتی و با تمرکز و برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری روی ظرفیت‌های داخلی و ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان در مناطق مختلف کشور هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تعبیر صریح مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شرمندگی نظام از بیکاری یک جوان، از خجلت و شرمندگی جوان بیکار در خانواده خود بیشتر است باید مورد توجه همه مسئولان قرار بگیرد و این سخنان باید اولویت کاری همه قوا، به‌ویژه دولت و مجلس و تکلیف شرعی و قانونی و وجدانی و انقلابی همه ما باشد.

بهرام‌نیا افزود: امروزه درمان اقتصاد بیمار ما در گرو اصل توکل به خدا، تلاش جهادی و انقلابی، روحیه و تفکر بسیجی، تدبیر هوشمندانه است که اگر به‌دور از دعواهای سیاسی و حزبی همه کار کنیم استقلال اقتدار، کارآمدی و توسعه اقتصادی در این کشور شدنی است.

 

نظر شما