ترکی در جلسه مشترک شورای اداری و کمیته برنامه ریزی:

پروژه های برنامه ششم توسعه با سیاست های اقتصاد مقاومتی هم خوانی دارد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۹:۳۹
کد خبر: ۴۲۸۲۲۰
پروژه های برنامه ششم توسعه با سیاست های اقتصاد مقاومتی هم خوانی دارد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تأکید کرد: قانونمداری و برنامه ریزی دو خصیصه مهم دولت تدبیر و امید است که از ابتدای کار نسبت به آن اهتمام داشته است.
به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا در  تهران، نعمت الله ترکی در جلسه مشترک شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان قرچک گفت: با آسیب شناسی صورت گرفته از 5 برنامه توسعه کشور پس از انقلاب، مشخص شد که دولت ها به سمت برنامه نرفتند اما خوشبختانه اهتمام دولت یازدهم پیشبرد امور با برنامه و برنامه ریزی در چارچوب قانون است .

وی از پیگیری های فرماندار و مدیران شهرستان قرچک به منظور رفع مشکلات اساسی شهرستان به صورت زیربنایی و برنامه ریزی شده تقدیر کرد .

این مسئول با اشاره به اینکه در حال تهیه برنامه میان مدت 5 ساله استان تهران هستیم، در خصوص منابع آبی استان تهران و برنامه ریزی های صورت گرفته برای مصرف بهینه در بخشهای کشاورزی، صنعت، شرب و بهداشت و درمان مواردی را عنوان کرد .

وی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان قرچک باید برنامه های خود را با استانداری و فرمانداری شهرستان هماهنگ کنند .

این مسئول افزود: برنامه مهم دیگری که در استان تهران در حال انجام است اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است و در این راستا هرگونه فعالیت و پروژه های برنامه ششم توسعه با سیاست های اقتصاد مقاومتی هم خوانی خواهد داشت .

ترکی عنوان کرد: طبق تفاهم نامه  با سازمان صنعت، معدن و تجارت 17 هزار واحد صنعتی استان تهران مورد راستی آزمایی قرار می گیرند. همچنین مشکلات شهرکهای صنعتی دولتی و خصوصی نیز در حال بررسی است .

وی افزود: تا کنون حدود 90 پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و ... مصوب شده است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تهیه سند آمایش استان و کشور و رایزنی با سرمایه گذاران خارجی خبر داد .

وی از مدیران قرچک خواست پروژه های نیمه کاره ای که قابل واگذاری به بخش خصوصی هستند با هماهنگی فرمانداری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان معرفی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز