مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان :

کشف استعدادهای جدید از اولویت های جشنواره ملی داستانهای رضوی باشد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۲۸۳۸۷
کشف استعدادهای جدید از اولویت های جشنواره ملی داستانهای رضوی باشد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان کشف استعدادهای جدید را یکی از اولویت های جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) در سال جاری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، محمدرضا سوقندی در نشست هم اندیشی دستگاههای خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره این جشنواره در مرداد ماه امسال افزود: امسال باید نویسندگانی که برای اولین بار آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده اند نیز معرفی شوند.

وی با بیان اینکه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها باید از تمام توان و ظرفیت برای هرچه بهتر برگزاری این جشنواره و رشد آثار ارائه شده از مناطق تحت پوشش خود به کار گیرند گفت: آمارهای ارائه شده از شهرستانها در ارسال آثار با توجه به توان و ظرفیت فرهنگی ادبی قابل قبول نیست و باید به حد نصاب های تعیین شده برسد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت (میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ) بر جریان سازی مناسب در این استان به عنوان استانی که بین الحرمن است تاکید کرد و گفت: فضای مسیر تهران تا مشهد در استان سمنان باید در این دهه توسط شهرکهای صنعتی، کارخانجات  و ... آذین بندی و بیانگر بزرگداشت مناسب این ایام به عنوان بین الحرمین باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین توجه به مباحث اقتصاد مقاومتی را به عنوان متن تمام برنامه ها و نه در حاشیه مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: هر کارمند باید در فعالیت های خود حداقل یک برنامه در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته و ارائه دهد.

در این نشست که مسوولان و نمایندگانی از دستگاههای خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل حج و زیارت، کتابخانه های عمومی، خبرگزاری جمهوری اسلامی و نیز روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها و معاونان این اداره کل حضور داشتند برگزاری جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) و نیز آیین بزرگداشت روز خبرنگار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

چهاردهمین جشنواره ملی داستانهای رضوی بیستم مرداد به میزبانی سمنان برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز