معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور انکار ناپذیر است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۹:۱۲
کد خبر: ۴۲۸۴۴۰
نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور انکار ناپذیر است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزایی در مراسم معارفه سرور اسکندری به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی، خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت مدارس، آسان ترین مسیر برای ترویج فرهنگ صحیح مصرف، استفاده صحیح و مصرف بهینه آب، فرهنگ سازی قوانین راهنمایی و رانندگی  و پرداخت مالیات در جامعه هستند.

وی از آموزش و پرورش به عنوان موثر ترین و بزرگترین دستگاه اجرایی دولت نام برد و تصریح کرد: افزایش بودجه آموزش و پرورش در دولت تدبیر امید نشان از توجه ویژه دولت به مقوله تعلیم و تربیت  و اهیمت آموزش و پرورش  در پیشرفت کشور دارد.

میرزایی از افزایش بودجه آموزش و پرورش از 11.7 درصد در سال نود و چهار  به 12.7 درصد  در سال نود و پنج  خبر داد.

وی با بیان اینکه افزایش بودجه دولتی به تنهایی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را حل نمی کند، خاطر نشان کرد: مدیریت منابع، آسان ترین راه  برون رفت از مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل  آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: استفاده از مشارکت مردم و سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش ضروری است.

حسین میرزایی با اشاره به ظرفیت قانونی ایجاد شده کمک سایر دستگاه های اجرایی  به آموزش و پرورش  توسط قانون شورای آموزش و پرورش، گفت: همه ی دستگاه های اجرایی و مردم باید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پوشش تحصیلی دانش آموزان در اقصی نقاط استان، حتی با حضور یک دانش آموز،  کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در راستای تحقق عدالت آموزشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان است.

وی با بیان این که مدیریت منابع در آموزش و پرورش باید از مدارس شروع شود، گفت: توجه به مدارس نیز لازمه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

بر پایه این گزارش؛ مراسم تکریم «علی زنگی آبادی» و معارفه «سرور اسکندری» مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز