معاون استاندار ایلام:

دولت یازدهم در برخورد با متخلفان هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۳:۱۳
کد خبر: ۴۲۸۴۴۷
دولت یازدهم در برخورد با متخلفان هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد
معاون سیاسی ، امینتی استاندار ایلام گفت: دولت یازدهم در برخورد با متخلفان هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- حسین کلانتری  با اشاره به موضوع دریافت های نامتعارف برخی مدیران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با حساسیت خاص خود نحوه برخورد با این مساله را در دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت گوشزد و رئیس جمهوری نیز دستور قاطعی را برای برخورد با این موضوع صادر کردند تا این افراد که دریافت های غیر معمول و خلاف داشته اند، شناسایی و اضافه برداشت ها به بیت المال برگردد و با متخلفان نیز برخورد شود. 
وی تاکید کرد: باید گفت این نقطه قوت دولت یازدهم است که برای برخورد با هر متخلفی هیچ خط قرمزی را نمی شناسد حتی اگر آن مسئول در بدنه دولت باشد.
معاون استاندار ایلام یادآور شد: این شفافیت دولت را می رساند و برخورد شفاف و بدور از اغماض با هر تخلفی باعث اعتماد بیشتر مردم به دولت می شود و سرمایه اجتماعی نظام و دولت تقویت می شود. 
کلانتری گفت: زمانی جای نگرانی است که پنهان کاری صورت گیرد، در برخوردها خط قرمزی وجود داشته باشد و از تخلف ها چشم پوشی شود و متخلف احساس کند در حریم امن آهنی قرار دارد.
وی اضافه کرد: تاکید رئیس جمهوری مبنی بر اینکه دولت یازدهم در این زمینه با هیچ کس عقد اخوت نبسته بیانگر این موضوع است که دولتمردان تدبیر و امید در برخورد با سوء استفاده کنندگان از بیت المال بسیار جدی هستند و تا به سرانجام رسیدن این موضوع تمام توان خود را بکار خواهند گرفت.

 

 

 

نظر شما