رئیس دانشگاه محقق اردبیلی

موضع رییس جمهوری درباره دریافت های نامتعارف اصولی است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۱:۴۷
کد خبر: ۴۲۸۶۸۷
موضع رییس جمهوری درباره دریافت های نامتعارف اصولی است
- رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: موضع دولت بویژه رییس جمهوری در مقابله با فیش های حقوقی نامتعارف، معقول و منطقی است.

به گزارش برنا،دکتر گودرز صادقی، روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بهتر بود سازمان بازرسی کل کشور به جای بررسی گیرها و موارد مختلف، قبل از افشای حقوق های نامتعارف به بررسی و مقابله جدی با این معضل اقدام می کرد و در مقابل صاحبان آن می ایستاد.
وی بیان کرد: متعقد هستم باید به سرعت با حقوق های نامتعارف در کشور مقابله و از تداوم آن جلوگیری شود؛ بعد از افشای این معضل در مواجهه با مردم احساس شرمندگی می کنم و تصور من این است که مردم گمان می کنند من و بسیاری از روسای دانشگاه ها نیز از حقوق های نامتعارف بهره مند هستیم.
صادقی با بیان اینکه امسال حق مدیریت روسای دانشگاه ها 50 میلیون ریال است اضافه کرد: وضعیت دانشگاه ها به طور معمول اینگونه است اما حتی اگر بانک ها برای دریافت حقوق های نامتعارف آئین نامه لازم را نیز داشته باشند، آن آئین نامه ها غیر اصولی است .
وی اظهار کرد: فراموش نکنیم که در حال حاضر هستند برخی از افراد که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، حقوق ناچیزی دریافت می کنند و به عنوان سرایه دار در خوابگاه ها کار می کنند.
رئیس جمهوری روز دوشنبه هفته گذشته در بیانیه مهمی خطاب به ملت شریف ایران تاکید کرد: حساسیت افکار عمومی و رسانه ها به پرداخت های نامتعارف قابل ستایش است و دولت از این فرصت برای ساماندهی 'نظام شفافیت اطلاعات' بهره خواهد برد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این بیانیه با ابلاغ این دستور که 'لایحه اصلاح نظام حقوقی پرداخت ها با رفع خلاء های قانونی با فوریت تهیه و همچنین دستگاه ها موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران کشوری و لشکری شوند' تصریح کرده است: با کسی عقد اخوت نبسته ام؛ مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی را تا ریشه کن شدن ادامه می دهیم.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرد و اکنون در 201 رشته تحصیلی در حدود 11 هزار نفر دانشجو دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز