معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان :

برای نخستین بار ساخت مراکز آموزشی سیستان و بلوچستان اعتبار اختصاص یافت

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۲۹۹۸۱
برای نخستین بار ساخت مراکز آموزشی سیستان و بلوچستان اعتبار اختصاص یافت
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار سالجاری برای ساخت مراکز آموزشی در استان اختصاص یافته که این مبلغ می تواند بخشی از مشکلات آموزشی را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی اصغر جمشید نژاد در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: 737 کلاس درس در استان کمبود داریم که با همت دولتمردان و خیران مدرسه ساز این مشکل برطرف می شود.

وی گفت: برای نخستین بار در کشور سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تجهیز مراکز آموزشی سیستان و بلوچستان ردیف بودجه ای اختصاص داده که این موضوع بسیاری از مشکلات استان را در این زمینه برطرف می کند.

وی تصریح کرد: سه هزار و 700 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز مراکز آموزشی سیستان و بلوچستان در مدت سه سال اختصاص پیدا می کند که این اعتبار بسیاری از مشکلات مراکز آموزشی استان را حل می کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اماکن آموزشی در استان باید در ایمن ترین وضعیت ساخته شوند تا دیگر شاهد اتفاقات غم انگیزی نباشیم.

جمشید نژاد بیان کرد: توزیع عادلانه امکانات آموزشی در استان باید مورد توجه مدیران آموزش و پرورش باشد.

وی بیان کرد: مدیران مدارس در مقابل دانش آموزان و امکانات آموزشی احساس مسئولیت کنند تا با حادثه ناگواری روبه رو نشویم.

وی ادامه داد: با کمبود امکانات آموزشی در حاشیه شهرهای استان روبه رو هستیم که باید از تمام ظرفیت های موجود در این مناطق که امکان استفاده برای کلاس درس را داشته باشد استفاده مفیدی کنیم.

 

نظر شما