آغاز ساخت اورژانس بیمارستان امام مهاباد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۰:۱۰
کد خبر: ۴۳۰۱۲۷
آغاز ساخت اورژانس بیمارستان امام مهاباد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد از آغاز عملیات ساخت بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،سامرند مرزنگ در جمع خبرنگاران گفت: فضای فعلی اورژانس بیمارستان با توجه به افزایش مراجعین خصوصا پس از اجرای طرح  تحول سلامت، جوابگوی نیازهای فعلی مراجعه کنندگان نیست، به همین علت با پیگیری های به عمل آمده و مساعدت های دانشگاه متبوع عملیات اجرایی ساخت بخش اورژانس جدید این مرکز با مساحت تقریبی ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار حدود ۸ میلیارد ریال جهت ساخت سازه در مرحله اول از اوسط تیر ماه آغاز شده و در مرحله دوم نیز عملیات نازک کاری و زیبا سازی آن انجام می شود .

وی اظهار داشت:در حال حاضر اورژانس بیمارستان امام خمینی مهاباد، روزانه پذیرای بیش از۵۰۰ مراجعه کننده است و با اجرای این پروژه بخش اعظم مشکلات کمبود تخت اشغالی و کمبود فضای فیزیکی در اورژانس مرتفع می شود.

وی افزود: در ۳ ماهه اول سالجاری بیش از ۵۰ هزار نفر به بخش اورژانس بیمارستان مراجعه کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است و نیاز به بخش اورژانس را بیش از پیش ضروری می سازد.

دکتر مرزنگ گفت: در راستای اجرای طرح تحول سلامت با اضافه شدن متخصصین طب اورژانس از اواسط نیمه دوم سال ۹۴ در این بخش پذیرش بیماران هدفمند تر و منظم تر از قبل شده و نسبت به گذشته خدمات بهتر و کامل تری به بیماران اورژانسی ارائه می گردد.

 

نظر شما