رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویین زهرا خبر داد:

کشف و معدوم سازی بیش از ۵۰۰کیلوگرم گوشت فاسد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۴:۳۹
کد خبر: ۴۳۰۲۰۶
کشف و معدوم سازی بیش از ۵۰۰کیلوگرم گوشت فاسد
دکتر مهدی مهرزاده از کشف و معدوم سازی بیش از نیم تن گوشت قرمز فاسد و غیرقابل مصرف در یکی از واحدهای بسته بندی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر مهدی مهرزاده رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویین زهرا با اعلام این خبر اظهار کرد: این محموله به ارزش تقریبی یکصد و هفتاد میلیون ریال که به دلیل ظاهر ارگانولپتیک نامناسب و انقضای تاریخ مصرف دچار فساد شده بود توسط کارشناسان این اداره غیرقابل مصرف تشخیص داده شده و ضبط و معدوم سازی شد.

وی با اشاره به اینکه اداره دامپزشکی بویین زهرا با جدیت تمام با توزیع هر نوع فرآورده خام دامی از جمله گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و... فاسد و محموله های بدون شناسنامه بهداشتی به شدت برخورد می کند، اعلام کرد: بازرسی از واحدهای صنفی نظیر قصابی ها، مرغ فروشی ها، رستوران ها و مراکز تولیدی و بسته بندی در راستای تامین امنیت غذایی و سلامت شهروندان به طور جدی در شهرستان بویین زهرا ادامه دارد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در مورد این محموله نیز قبل از پایان تاریخ مصرف فرآورده مذکور به متصدی واحد اخطار شد تا نسبت به تعیین تکلیف و استفاده سریع آن اقدام نماید که اقدام موثری بعمل نیامد.

مهرزاده در پایان با اشاره به این نکته که در صورت مشاهده تخلفات در این زمینه پرونده افراد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده می شود، گفت: خوشبختانه طی توافق و تعامل شایسته ای که با مسئولان محترم قضایی صورت گرفته احکام قاطعانه ای برای متخلفین صادر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز