مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین:

هشتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۶:۰۶
کد خبر: ۴۳۰۲۶۳
هشتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در قزوین برگزار می شود
هادی نیک فطرت: هشتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی از 26تیرماه تا 1مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین از برگزاری هشتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در قزوین خبر داد و گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از تاریخ 26تیر لغایت 1مردادماه هشتمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان را باهدف ارتقای سطح نگرش جامعه و اهمیت بخشی آن به بنیان خانواده و همچنین ایجاد اوقات فراغت سالم برای کودکان و نوجوانان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می نماید.

نیک فطرت افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه های کتاب و انتشارات کودک، بازی و سرگرمی، بازی های فکری، پوشاک، آموزش، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، تجهیزات ورزشی، آموزشگاه های هنری و... از استان های تهران، قزوین، البرز و همدان محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آگاهی های عمومی شهروندان و خانواده ها در زمینه بازی و اسباب بازی و سرگرمی های آموزشی متناسب با سطوح سنی کودک و نوجوان، ایجاد فضایی به منظور ارائه محصولات تخصصی و آشنایی خانواده ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، معرفی آخرین تولیدات جدید، افزایش نشاط شهروندان و ... از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین خاطرنشان کرد: اجرای نمایش عروسکی، برگزاری کارگاه خلاقیت و ... از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه فوق است.

نیک فطرت در پایان گفت: هشتمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در مدت برگزاری از ساعت17 الی 22 واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

نظر شما