با حضوردبیر شورای ساماندهی سالمندان لرستان:

جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان رومشکان برگزارشد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۶:۱۷
کد خبر: ۴۳۰۳۳۴
جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان رومشکان برگزارشد
فرمانداررومشگان هدف از تشکیل این جلسه را رسیدگی به وضعیت سالمندان عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان شهرستان رومشکان  به ریاست محمدی نژاد فرماندار رومشکان و با حضور خانم قاسمی دبیر شورای ساماندهی سالمندان استان و سایر اعضای شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 فرمانداررومشگان  هدف از تشکیل این جلسه را رسیدگی به وضعیت سالمندان عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش سالانه آمار سالمندان در کشور و همچنین حساسیت رسیدگی به امور این قشر از جامعه لازم است که در حوزه های بهداشت و درمان، بیمه، مسکن و ... ارائه خدمات رفاهی به این عزیزان در اولویتهای کاری دستگاهها قرار گیرد و جهت حفظ حرمت و تکریم جایگاه سالمندان تدابیر لازم اندیشیده شود.

محمدی نژاد کهولت سن و از کار افتادگی اعضای بدن را یکی از دشواریهای مراقبت از سالمندان بر شمرد و گفت: باید با صبر و حوصله، حساسیت بالا و درک شرایط از سالمند مراقبت شود و در دین مبین اسلام هم نسبت به احترام نهادن، حفظ کرامت انسانی و مراقبت از افراد سالمند سفارشات بسیاری صورت گرفته و ما نیز باید این امر را جدی بگیریم.

در ادامه جلسه خانم قاسمی دبیر شورای ساماندهی سالمندان استان ضمن تشکر از حسن ظن و دغدغه خاطر فرماندار نسبت به امور سالمندان با ارائه گزارشی از روند افزایش آمار سالمندان در کشور، تأمین رفاهیات افراد کهن سال و سالمند را ضروری دانست و گفت: برای افزایش دوام فعالیت مولد سالمندان از سن 60 به 70 سال، باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی در ادامه از دستگاههای اجرایی شهرستان خواست که سازمان بهزیستی و کمیته های پنج گانه شورای ساماندهی امور سالمندان را در راستای انجام صحیح وظایف مربوطه یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز