رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان خبرداد:

عملیات ساخت و جانمایی ۱۰ آموزشگاه در مناطق عشایری لرستان

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۳۰۳۶۷
عملیات ساخت و جانمایی ۱۰ آموزشگاه در مناطق عشایری لرستان
در راستای توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و صعب العبور و برخورداری دانش آموزان این مناطق از فضاهای مناسب آموزشی ، عملیات ساخت و جانمایی 10آموزشگاه در قالب 19کلاس درس در مناطق عشایری لرستان انجام می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان در بازدید از روند ساخت و جانمایی این  مدارس گفت :  این آموزشگاهها  در قالب  مدارس تک کلاسه ، دو و سه کلاسه در مناطق  محروم و صعب العبور عشایری  لرستان جانمایی خواهند شد .

نصراله بازگیران  در ادامه  با ابراز امیدواری برای  برچیده شدن فضاهای نامناسب آموزشی در آینده نزدیک افزود : جشن بهسازی و مناسب سازی فضاهای آموزشی تابستان امسال در مناطق عشایری  شهرستان نورآباد برگزار خواهد شد و برنامه ریزی برای تجهیز و ساخت فضاهای مورد نیاز در سایر مناطق عشایری استان هم به دقت در دستور کار خواهد گرفت. وی به ساخت 6 باب مدرسه طی سال گذشته با همکاری  خیرین مدرسه ساز و نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هم اشاره کردو گفت :  فعالیت ها و اقداماتی که در جهت احداث فضاهای مناسب آموزشی انجام می گیرد ، بدون مشارکت و همکاری بخش خیرین مدرسه ساز امکان پذیر و میسر نخواهد بود.

بازگیران در پایان سخنان خود گفت : با ساخت و جانمایی این مدارس 240دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی از فضای مناسب آموزشی بهره مند خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز