تیم بسکتبال جوانان سمنان قهرمان استان شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۴:۰۱
کد خبر: ۴۳۰۴۳۷
تیم بسکتبال جوانان سمنان قهرمان استان شد
مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان پسران استان با حضور سه تیم از شهرستانهای گرمسار،سمنان و شاهرود در روزهای 17و18تیرماه در سالن دانشگاه پیام نور شهرستان سمنان و به میزبانی هیئت بسکتبال شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  سمنان ؛  مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان پسران استان با حضور سه تیم از شهرستانهای گرمسار،سمنان و شاهرود در روزهای 17و18تیرماه در سالن دانشگاه پیام نور شهرستان سمنان و به میزبانی هیئت بسکتبال شهرستان سمنان برگزار شد.

 در پایان تیم بسکتبال جوانان شهرستان سمنان بادرخشش روزبه کارگران ، حامدرشیدی پور و امین اکبری و با شکست تیمهای جوانان شهرستانهای شاهرود و گرمسار به مقام قهرمانی رسید و تیم جوانان گرمسار نیز با به خدمت گرفتن بازیکنان نوجوانان خود و با ترکیب بازیکنان این دو رده موفق شد تیم جوانان شاهرود را مغلوب نماید و به مقام دوم این مسابقات دست یابد.

در این مسابقات حمید گرامیان به عنوان سرپرست فنی مسابقات و رضا چهارباشلو ، محمدعلی سلمانیان ، حسن نشاطی ،محسن خسروی، محمد مهدی شاهی و سینا صباغ بعنوان داور عهده دار مسولیت برگزاری مسابقات را داشتند.

نتایج کامل مسابقات :

جوانان سمنان 73- جوانان گرمسار 61   

جوانان شاهرود 49- جوانان گرمسار55   

جوانان سمنان 62-جوانان شاهرود 38

تیم منتخب جوانان استان سمنان جهت حضور در مسابقات بسکتبال جوانان منطقه سه کشور که با حضور تیمهای استانهای سمنان .گلستان. مازندران و گیلان که ازتاریخ سی تیرماه  به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد اعزام می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز