فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان قدس تاکید کرد:

عنایت الهی,رهبری مقتدرانه و حضور مردم, عامل اصلی امنیت کشور می باشد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۵:۱۶
کد خبر: ۴۳۳۶۷۳
عنایت الهی,رهبری مقتدرانه و حضور مردم, عامل اصلی امنیت کشور می باشد
جلسه شورای اداری شهرستان قدس با حضور کلیه مسوولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحدقدس برگزار شد.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا در استان تهران،  فرماندار شهرستان قدس در نشست شورای اداری این شهرستان که در واحد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از کشورهای نمونه در منطقه می باشد.عنایت الهی ، رهبری مقتدرانه و حضور ارزشمند مردم همیشه در صحنه عامل اصلی امنیت در کشور می باشد.

ضرغام افزود: در طی سال گذشته، کشورهای دست نشانده از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب خوداری نکرده اند و علی رغم تمام این دشمنی ها و کارشکنی ها به لطف خدا و تلاش مسئولین خدمتگذار ما امن ترین کشور در مقایسه با کشورهای همجوار  هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر اعتماد مردم به نظام و تلاش و جدیت مسئولین و حرکت در صراط مستقیم را سرلوحه کار خود قرار ندهیم مطمئنا کشور ما نیز از آسیب دشمنان در امان نخواهد بود.

ضرغام در خاتمه سخنان خود عنوان کرد: ما شاکر این وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین هستیم و باید تلاش کنیم این امنیتی را که با نثار خون شهدا بدست آورده ایم حفظ کنیم.

 

در ادامه مهندس محمد محمودی نماینده مردم شهرستان های قدس، شهریار و ملارد: با اشاره به نظام های گذشته در تاریخ به دو گروه اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ همواره دو گروه از یاد مردم نرفته اند؛ گروه اول انسانهایی بودند که در طول دوره ی مسئولیت خود کارهای بزرگ و شایسته ای از خود بجای گذاشته و منش، کردار و رفتار این حاکمان در عدالت جویی و خدمت به

خلق الگوی رفتاری بسیاری از مسئولین دلسوز می باشد. این گروه از افراد ثمرات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته اند که نمونه های بسیاری از آن را در جامعه شاهد هستیم و اما گروه دوم که مورد غضب مردم قرار گرفته اند افراد سست عنصر و ناتوانی بودند و در طول مسئولیت خود قسمت های زیادی از خاک کشور را جدا و به دست بیگانگات سپردند از طرفی مسیئولینی هم بودند که بویی از انسانیت نبردند و مردم را مورد خشم و غضب هود قرار می دادند . این افراد یک جامعه ی سست و مریض تحویل مسول بعدی خود دادند. این دو گروه همیشه در افکار تاریخ و مردم خواهند ماند.

محمودی اضافه کرد: من به عنوان نماینده مردم مدیون رای و اعتماد شما مردم فهیم و همیشه در صحنه می باشم؛ امیدواریم بتوانیم کارنامه خوبی در مدت زمان کوتاهی که خداوند در اختیار ما قرارداده کارهای شایسته ای به یادگار بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی در شهرستان با رای مردم ارتباط دارد، ما به واسطه ی نگاهی که به تربیت دینی داریم سعی نکردیم به دنبال ارتباط نزدیکانمان با دستگاههای بالایی باشیم؛آنچه برای ما هم است عملکرد دوستان بوده و هیچ هب و بغضی با دوستانی که کنار یا رقیب ما بودند نداریم.

محمودی درخصوص جذب اعتبارات دستگاهها اذعان داشت: یکی از مسائل و مشکلاتی که مسئولین شهرستان با آن مواجه هستند بحث جذب اعتبارات می باشد ، اگر دستگاهی جهت جذب اعتبار مشکلی دارد و می خواهد مسئول مافوق و وزیری را ملاقات کند ؛ ما آمادگی داریم که این دیدار در اولین فرصت صورت گیرد و اولویت با مسئولینی است که ارتباط بیشتری با ما دارند.

وی  روزهای ملاقات مردمی با مناطق مختلف حوزه انتخابیه  خود را در شهرستان قدس: روز های دوشنبه از ساعت 1 بعد از ظهر به بعد در شهرستان  شهریا ر: روزهای چهارشنبه از ساعت 1بعداز ظهر به بعد و شهرستان ملارد: روزهای شنبه از ساعت 1بعداز ظهر به بعد اعلام کرد.

همچنین حسین حسن پور درویشی در ادامه جلسه شورای اداری ضمن خیرمقدم به مسولین حاضر در جلسه از دانشگاه به عنوان عامل اصلی رشد اقتصادی و فرهنگی در جامعه یاد کرد و گفت:اگر بتوانیم دانشجویان را در مسیر رشد و توسعه فرهنگی تربیت کنیم می توانیم مدعی این موضوع شویم که جامعه در مسیر رشد اقتصادی و فرهنگی حرکت میکند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سال 61 با هدیه یک میلیون تومانی امام خمینی (ره) و با حمایت های بی شائبه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی تاسیس شد که بعد از گذشت سی و پنج سال این ثمره بی بدیل و بی نظیر انقلاب توانسته حدود پنج میلیون فارغ التحصیل را تحویل جامعه دهد.

حسین حسن پور درویشی اذعان داشت: به برکت این حرکت عظیم امام راحل در کشور عزیزمان، امروزه حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر در مقاطع کاردانی تا دکتری تحصصی دانشجو ، حدود هشتاد هزار مدعو، استاد و استادیار و سی و پنج هزار نفر کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت دارند که بیش از 50درصد بار علمی کشور بر عهده دانشگاه آزاد می باشد.

رییس واحدقدس تصریح کرد: دانشگاه در چهار محور در عرصه های مختلف فعالیت می کند، واحد شهر قدس به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی در غرب استان تهران و در برخی از رشته ها در سطح کشور رتبه سوم را دارد.

وی در ادامه توضیح داد: دو هزار دانشجوی بومی در واحدشهرقدس مشغول به تحصیل می باشند و آمادگی آن را داریم تا افرادی که از نظر مالی مشکل دارند بدون کنکور پذیرش کنیم.

حسین حسن پور درویشی در خصوص اصلاح هرم علمی دانشگاه بیان داشت: واحد دانشگاهی شهرقدس پانزده استاد تمام دارد که برخی از آنها پروازی از دانشگاه صنعتی اصفهان و شهید چمران اهواز می باشند و این معدل بسیار خوبی برای این واحد بشمار می رود.

رییس واحدشهر قدس در خصوص طرح های فرهنگی ماندگار با اشاره به ساخت مسجد پیامبر اکرم (ص) گفت: ما در واحد قدس افتخار میزبانی دو شهید گمنام را داریم که خانواده ها در روزهای پنج شنبه بدون هیچ واسطه ای برای زیارت مقبره این دو شهید عزیز در دانشگاه حضور می یابند.

وی افزود: دانشگاه واحد شهرقدس 23هزار دانشجو دارد که 4هزار دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل می باشند.

رییس دانشگاه آزاد واحد قدس ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ  ضرغام فرماندار شهرستان قدس اظهار داشت:امیدواریم با بینش خاص و تفکر دانشگاهی دکتر ضرغام که خود نیز عضو هیات علمی دانشگاه آزاد می باشد، ضمینه و فرصت های شغلی را برای فارغ التحصیلان و بومیان این شهرستان فراهم کنیم .

 حسین حسن پور درویشی اظهار امیدواری کرد و گفت : امیدواریم بتوانیم با تلاش همه عزیزان و دست اندکاران به اهداف و وظایف خود جامه عمل بپوشانیم.

 

 

نظر شما