مدیرکل مناطق گردشگری سازمان میراث فرهنگی:

ازسرمایه گذارانی که در این شهرستان فعالیت کنند حمایت می کنیم

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۷:۴۷
کد خبر: ۴۳۳۷۰۰
ازسرمایه گذارانی که در این شهرستان فعالیت کنند حمایت می کنیم
جلال تاجیک مدیرکل مناطق گردشگری و زیرساخت های سازمان میراث فرهنگی گفت:مجموعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از سرمایه گذارانی که تمایل به حضور و فعالیت در زمینه هتل سازی را دارند حمایت می کنیم .

به گزارش خبر گزاری برنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قدس  مدیرکل مناطق گردشگری سازمان میراث فرهنگی، در جلسه شورای اداری این شهرستان سخن می گفت افزود: از نظر ما یکی از اصلی ترین عامل توسعه گردشگری تعامل، همفکری و هم اندیشی  با مقامات محلی است.

وی در ادامه گفت ,امروزه گردشگری در حوزه ها و ابعاد گوناگون قابل تعریف بوده و از دامنه متنوعی برخوردار است که گردشگری سلامت، از نمونه های آن به شمار می رود.

 

وی افزود: سلسله جنبان حرکت اجرائی در شهرستان فرماندار است  لذا تعامل سازنده با فرمانداران شهرستان ها از راهکارهای موثر، مطلوب و سازنده ای است که مد نظر ما قرار دارد تا در این چارچوب به اهداف مورد نظر در عرصه گردشگری نائل شویم.

 

تاجیک عنوان کرد: بعضی شهر قدس را به علت زمینه های  مهاجرتی و صنعتی فاقد جاذبه گردشگری می دانند ولی من نظر متفاوتی دارم  اعتقادم این است که شهرستان قدس به واسطه استعدادهای تولیدی که از آن برخوردار است، می تواند در گردشگری صنعتی توانمند ظاهر شود.

مدیرکل مناطق گردشگری و زیرساخت های سازمان میراث فرهنگی ساخت و احداث هتل در محدوده های پیرامونی کلانشهرها را از رویکردهایی امروزه در بسیاری از کشورها و همچنین شهرهای پیشرفته دنیا عنوان کرد .

وی افزود:یکی از الزامات این شهرستان  توسعه اقامتگاه ها و هتل ها است  لذا، مجموعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از سرمایه گذارانی که تمایل به حضور و فعالیت در این عرصه را دارند، حمایت خواهد کرد.

تاجیک در خاتمه یادآور شد: این الگو در ایران نیز قابل اجرا است و می توان با ساخت هتل در مناطقی پیرامونی شهر تهران همچون قدس  به علاقه مندان حوزه گردشگری خدمات  خوبی ارائه کرد و امیدواریم با فراهم شدن بستر مناسب، چنین پروژه هایی در شهرستان قدس اجرایی و عملیاتی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز