نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

نهضت شبانه آسفالت اقدامی ارزشمند در ارائه خدمات است

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۲:۴۷
کد خبر: ۴۳۳۷۷۰
نهضت شبانه آسفالت اقدامی ارزشمند در ارائه خدمات است
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی گفت: نهضت شبانه آسفالت اقدامی مناسب و ارزشمند برای ارائه خدمات رفاهی به شهروندان است و مسئولان باید از این فرصت برای جلب رضایت مردم نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در بازدید شبانه ای که با حضور فصیحی رامندی رییس شورای شهر، نصرتی شهردار، داوودی رییس کمیسیون حمل و نقل شورا و سایر مسوولان شهری از پروژه نهضت آسفالت شبانه در مسیر خیابان شهید انصاری غربی صورت گرفت با بیان این مطلب افزود: نهضت شبانه آسفالت در قزوین می تواند منشاء خیری برای مردم بوده و مقداری از دغدغه های آنها را در این زمینه کاهش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تشکر و قدردانی از مدیریت شهری قزوین برای همراهی و همدلی در اجرای این پروژه به صورت شبانه افزود: این موضوع بسیار ارزشمند است که شهروندان زمانی که از خواب بیدار می شوند شاهد تلاش شبانه آسفالت شهرداری هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم قزوین مردمان قدردانی هستند و مشاهده می کنند که مدیریت شهری چگونه برای اجرای پروژه ها و رفاه آنها شبانه تلاش می کند.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین هم در این بازدید گفت: اجرای نهضت شبانه آسفالت در قزوین احترام به حقوق شهروندان است.

نصرتی با بیان اینکه این پروژه در شب با آرامش بیشتر و منظم تر اجرایی می شود، تصریح کرد: در گذشته فقط رفتگران در شب بیدار بودند اما اکنون سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان ترافیک و برخی از پیمانکاران در شب پروژه های عمرانی خود را اجرا می کنند و این مهم فقط در راستای رفاه حال شهروندان است.

وی به تولید کارخانه آسفالت شهرداری قزوین با کیفیت مناسب و استاندارد اشاره و بیان کرد: اکنون کارخانه آسفالت شهرداری قزوین علاوه بر تامین نیاز خود به سایر شهرهای همجوار نیز خدمات ارائه می کند.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه ماشین آلات خوبی برای آسفالت شهر وجود دارد عنوان کرد: کیفیت آسفالت به گونه ای است که هر 10سال یک بار معابر شهر آسفالت می شوند و اگر آسفالتی نیاز به مرمت داشته باشد با دستگاه تراش آسفالت با کیفیت مناسب ترمیم خواهد شد.

نصرتی اضافه کرد: در یک سال و نیم گذشته 25درصد از معابر اصلی شهر به مساحت 4هزار و 300هکتار آسفالت شده است.

وی یادآور شد: همه ساله قبل از آغاز سال مکاتباتی با سازمان های خدمات رسان صورت می گیرد تا در مسیرهایی که می خواهند حفاری کنند با هماهنگی با شهرداری آسفالت در آن مکان صورت نگیرد که این همکاری باعث شده با مشکلات کمتری در شهر در زمان حفاری ها روبرو شویم.

این مقام مسئول بیان کرد: همدلی و اتحاد بین کارکنان شهرداری، مدیران و مردم باعث شده تا با قدرت بیشتری خدمات در شهر ارائه شود.

نصرتی افزود: اعضای شورای شهر همراهی خوبی با شهرداری برای اجرای این پروژه دارند و بارها از این پروژه بازدید کرده اند.

وی اذعان کرد: شهرداری قزوین توانسته با تشکیل تیم تخصصی، تولید و پخش آسفالت با کیفیت و خرید مصالح مرغوب، آسفالت معابر شهر قزوین را با کیفیت بهتر و رضایت مندی بیشتری انجام دهد.

سید محمد علمی، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین نیز در این بازدید گفت: اکنون در این مسیر پنج اکیپ فعالیت می کنند که در قالب آن 1000نفر مشغول به کار هستند.

علمی افزود: ساعت شش صبح مسیرهایی که آسفالت شبانه در آنها اجرا می شود آماده بهره برداری هستند.

وی اظهار کرد: در نهضت آسفالت شبانه از تمام ظرفیت نیروی انسانی و ماشین آلات برای افزایش کیفیت آسفالت استفاده می شود تا شاهد رضایت مندی شهروندان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز