تشریح دستاوردهای سفر هیأت اعزامی از استان قم به چین

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۲:۲۴
کد خبر: ۴۳۳۸۴۸
تشریح دستاوردهای سفر هیأت اعزامی از استان قم به چین
استاندار قم دستاوردهای سفر هیأت اعزامی از استان قم به چین را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم با اشاره به سفر اخیر مسئولان و تجار قمی به استان گانسوی چین اظهار داشت: این سفر بنا به دعوت رسمی استاندار گانسو و به منظور پیگیری مصوبات و تفاهم نامه های سفرهای قبلی و تقویت روابط دو جانبه صورت گرفت.

استاندار قم افزود: طی این سفر، دیدارها و جلسات بسیار مهمی که نشان از اراده و جدیت دو طرف برای گسترش روابط بود برگزار شد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به دیدار انجام شده با استاندار گانسو و دیگر مقامات این استان ادامه داد: مسئولین استان گانسو و شهر مسلمان نشین لین شیا تمایل بسیار زیادی به گسترش روابط فرهنگی و تجاری داشتند.

وی برگزاری نشست با مدیران بانک ها و مؤسسات مالی گانسو را از دیگر برنامه های این سفر عنوان و خاطرنشان کرد: در این نشست بر ضرورت رفع موانع بانکی و افزایش و تقویت خط اعتباری بانک ها برای تجار ایرانی و همچنین توسعه ی تجارت بین دو استان تاکید شد.

صادقی با بیان اینکه گزارش برنامه های این سفر در کمیته ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت ادامه داد: در تلاش هستیم تا با برگزاری جلسات کارشناسی، بسته ی مشترکی را در زمینه های مختلف برای توسعه ی روابط تجاری و فرهنگی قم با گانسو مهیا نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز