مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان :

حفاظت بیشتر از اراضی ملی و برخورد با متخلفین /بازدید از نهالستان زاغه

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۶:۳۵
کد خبر: ۴۳۳۹۴۴
حفاظت بیشتر از اراضی ملی و برخورد با متخلفین /بازدید از نهالستان زاغه
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از اراضی ملی تخریبی بخش زاغه و محل دفن زباله روستای رازان و نهالستان شهید سید علی نورایی فرد زاغه شهرستان خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،  مدیر کل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان و مسئولین منابع طبیعی استان و شهرستان از اراضی ملی تخریب شده بخش زاغه و محل دفن زباله روستای رازان که در عرصه جنگلی واقع شده بازدید کردند.

مهندس شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در این بازدید ضمن تاکید بر حفاظت بیشتر از اراضی ملی و برخورد با متخلفین دستور داد سریعاً نسبت به شناسایی عوامل تخریب عرصه های منابع طبیعی و برخورد قانونی با آنها اقدام نمایند.

http://lorestan.frw.org.ir/UploadedFiles/XFiles/lorestan/DSC_0725.jpg

 

ایشان در بازدید از محل دفن زباله روستای رازان که در عرصه های جنگلی اقدام به دپو و آتش زدن زباله ها کرده بودندکه باعث برهم زدن وضعیت زیست محیطی و سرایت آتش به عرصه های جنگلی گردیده بود دستور توقف و جلوگیری از دپو کردن زباله را در این عرصه جنگلی صادر کردند.

نهالستان زاغه با 6 هکتار مساحت و ظرفیت تولید 400هزار اصله نهال در سال از انواع نهال های مورد نیاز استان یکی از ده نهالستان برتر کشور می باشد .

مهندس نجفی در بازدید از این نهالستان دستور بررسی وضعیت موجود نهالستان تاکید بر تولید حداکثری نهال در این نهالستان را داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز