درسومین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» انجام گرفت:

تجلیل از هنرمندان الیگودرز در جشنواره موسیقی نواحی

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۳۳۹۵۷
تجلیل از هنرمندان الیگودرز در جشنواره موسیقی نواحی
سومین فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» با معرفی موسیقی مناطق زاگرس‌نشین و تقدیر از هنرمندان الیگودرزی به کار خود پایان داد .

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ، ایین اختتامیه ی این جشنواره در تالار وحدت تهران برگزار و دو تن از هنرمندان پیشکسوت موسیقی الیگودرز لوحه تقدیر خود را از دست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دریافت کردند.

حبیب جمشیدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز ضمن اعلام این خبر افزود: شامگاه یکشنبه ٢٧ تیرماه تالار وحدت میزبان هنرمندانی بود که صدای کهن ایران زمین هستند ، هنرمندانی که به گفته وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی «لازم است آنها رادر صحنه نگه داریم تا این هنرمندان هم آنچه را دارند به نسل‌های بعدی منتقل کنند.»

وی در ادامه افزود: سومین دوره فستیوال موسیقی نواحی «آینه دار» سومین از ٢٤ تا ٢٦ تیرماه  با موسیقی اقوام، ایلات و عشایر لر، لک، بختیاری، چهارمحال، بویراحمد، کهگیلویه، ممسنی، قشقایی و ایلام در تهران برگزار شده بود .

 

جمشیدی  تصریح کرد : استاد ابوالقاسم دهقان و عزیزاله بسحاق ، هنرمندان پیشکسوت الیگورزی ، دو تن از شرکت کنندگان در این فستیبوال بودند که در اختتامیه جشنواره ، لوحه تقدیر و تندیس این فستبوال را از دست وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز