به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست؛

مسابقات تنیس در قزوین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۵:۱۷
کد خبر: ۴۳۳۹۷۸
مسابقات تنیس در قزوین برگزار شد
یک دوره مسابقات تنیس به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست میان کارکنان این اداره در قزوین برگزار شد که در پایان نفرات برتر شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسابقات تنیس محیط زیست استان با همکاری هیات تنیس و اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در رده های مختلف سنی آقایان و بانوان در زمین تنیس قزوین با هدف ارتقای ورزش در میان کارکنان محیط زیست به انجام رسید.

سیدعبدالعظیم هاشمی معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل محیط زیست قزوین در خلال این مسابقات گفت: می خواهیم در پیوند محیط زیست و ورزش پیشگام باشیم چراکه ورزش می تواند کارآیی بیشتر کارکنان این اداره را به دنبال داشته باشد.

هاشمی محیط زیست سالم را یکی از ارکان مهم و ضروری برای فعالیت و موفقیت در عرصه ورزش دانست و اظهار کرد: آب، خاک و هوای سالم نیاز ضروری برای فعالیت های ورزشی است.

وی افزود: نفوذ به لایه های ذهنی افراد برای تاثیرگذاری بر اندیشه و رفتار آن ها و ایجاد آگاهی های عمومی و جریان سازی اجتماعی در توجه جامعه به حیات وحش بسیار مهم است.

گفتنی است در پایان این مسابقات توسط هیات تنیس استان قزوین و اداره کل محیط زیست استان قزوین به نفرات و تیم های برتر مدال، حکم قهرمانی، نماد هما و جوایز نقدی اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز