ا حمد خراسانی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان اظهار کرد:

اجرای پروژه پل غیرهمسطح شهر قدس مجددا پس ۸ سال تعطیل شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۳۴۰۷۵
اجرای پروژه پل غیرهمسطح شهر قدس مجددا پس ۸ سال تعطیل شد
عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: بعنوان عضو کوچکی از خانواده شورای شهر قدس مصرانه از مسئولین محترم شهرستان تقاضا دارم با پیگیری ویژه در به سرانجام رساندن پروژه پل غیرهمسطح شهروندان عزیز شهر قدس را از این معضل چندین ساله برهانند.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، احمد خراسانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: پروژه در حال ساخت پل غیرهمسطح ورودی شهر قدس که از حدود هشت سال قبل شروع و تاکنون بیش از چند میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است از یک ماه قبل مجدداً به حال تعطیلی در آمده و انجام عملیات عمرانی در آن متوقف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: ساخت این پل که از سال 1389 در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت، در سال‌های 92 و 91 به حالت تعطیل درآمد.

وی تصریح کرد: با وجود این مشکل اما با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر قدس و فرمانداری شهرستان از طریق سازمان مجری طرح‌های وزارت راه و اخذ اعتبارات لازم از بودجه‌های دولتی و کمک 7 میلیارد تومانی شهرداری قدس اجرای این پروژه مجدداً از سر گرفته شد.

خراسانی خاطرنشان کرد:  با وجود تغییر پیمانکاران متعدد نمایندگان مردم شهر قدس در شورا طی دو سال گذشته تمامی همت خود را به کار بسته‌اند تا با پیگیری تکمیل و راه‌اندازی این پروژه گره از مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان بگشایند اما متأسفانه در هفته‌های اخیر باز هم شاهد تعطیلی پروژه مذکور هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: پیمانکار مربوطه در پاسخ به علت تعطیلی این پروژه اعلام می‌کند که تاکنون 50 میلیارد ریال برای ادامه ساخت پل هزینه شده است اما سازمان و کارفرمای متعدد دارند در ازای هزینه‌های تحمیلی شده به پیمانکار اوراق بهادار بدهند که این موضوع اراده پیمانکار را در ادامه اجرای قرارداد نشست کرده است.

وی در پایان متذکر شد: این‌جانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده شورای شهر قدس مصرانه از مسئولین محترم شهرستان به ویژه امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم با پیگیری ویژه در به سرانجام رساندن این پروژه ملی شهروندان عزیز شهر قدس را از این معضل چندین ساله برهانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز