معاون استاندار اردبیل:

تجهیزات غیراستاندارد تفریحی در مراکز گردشگری اردبیل پلمب شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۱:۲۵
کد خبر: ۴۳۴۰۸۸
تجهیزات غیراستاندارد تفریحی در مراکز گردشگری اردبیل پلمب شود
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به گردشگرپذیری استان اردبیل گفت:‌ به منظور حفظ ایمنی مسافران و گردشگران و مردم استان باید تجهیزات غیراستاندارد تفریحی اعم از تجهیزات و امکانات شهر بازی‌ها در مراکز گردشگری اردبیل پلمپ شود.

به گزارش برنا،علی آذرنژاد پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات در اردبیل اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه امروزه استاندارد به تمامی جنبه‌های زندگی مردم وارد شده و تاثیرات خوب و مطلوبی به همراه داشته ضروری است تا تمامی دستگاه‌های عضو و مرتبط در این حوزه برای توسعه استاندارد در استان تلاش و جدیت کنند.

وی با اشاره به تاثیر ارتقا و توسعه فرهنگ ترافیک در رفع مشکلات در حوزه کیفیت کالاها و خدمات بیان کرد:‌ انتظار می‌رود تمامی نهادها و دستگاه‌ها در سطح استان همکاری و مشارکت لازم را در زمینه توسعه استانداردسازی داشته باشند تا شاهد ارتقای کیفیت ارائه کالاها و خدمات در سطح استان باشیم.

آذرنژاد با تاکید بر همکاری شهرداری اردبیل در استانداردسازی تجهیزات شهر بازی و آسانسورها افزود:‌ باید برای بهره‌برداری از این تجهیزات مالکان گواهی ایمنی از اداره کل استاندارد دریافت کنند و با انجام هرگونه تخلفات و بی‌توجهی نسبت به استانداردسازی امکانات و تجهیزات، این مراکز پلمپ و مالکان ملزم به رعایت استاندارد و ایمنی شوند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به گردشگرپذیری استان اردبیل تصریح کرد:‌ به ویژه در ایام تابستان بخش قابل توجهی از مردم و مسافران و گردشگران از تجهیزات و امکانات شهر بازی‌ها استفاده می‌کنند که برای حفظ ایمنی این افراد باید استانداردسازی این تجهیزات به شکل جدی دنبال شود.

وی با تاکید بر رفع نقایص و ایرادات سانسورهای دستگاه‌های اجرایی استان گفت:‌ باید در زمینه استانداردسازی جایگاه‌های سی.ان.جی نیز شهرداری و ارگان‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند چرا که استانداردسازی این مکان‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

نظر شما