کشف ۲۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از پژو پارس

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۲۳:۰۴:۵۵
کد خبر: ۴۳۴۱۱۲
کشف ۲۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از پژو پارس
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 200 کیلو تریاک در عملیات ماموران انتظامی بخش گلباف در بازرسی از یک دستگاه پژو پارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" با اعلام این خبر گفت: پلیس بخش گلباف این فرماندهی در پی گشت زنی های هدفمند در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در محور گلباف - جوشان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان داشت: ماموران انتظامی با راه اندازی ایست بازرسی مقطعی در مسیر تردد این خودرو اقدام که راننده خودرو در فاصله 50 متری ، به محض رویت پلیس اقدام به دور زدن کرد و از محل متواری شد.

سرهنگ روانبخش افزود: ماموران انتظامی بلافاصله به تعقیب خودرو پرداختند که در نهایت خودرو متوقف شد و در بازرسی از آن 19 کیسه ی برزنتی تریاک به وزن200 کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان گفت: موادمخدر و اعتیاد، بنیان خانواده و به خصوص جوانان را هدف قرار داده که پلیس در این راستا با عزمی جدی و راسخ با این پدیده شوم و بلای خانمان سوز مبارزه خواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز