۳۲درصد از تصادفات ارومیه در محورهای امامزاده و گلمان رخ می‌دهد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۶:۰۹
کد خبر: ۴۴۶۱۵۰
۳۲درصد از تصادفات ارومیه در محورهای امامزاده و گلمان رخ می‌دهد
رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای شهر ارومیه گف: آمارهای چهار ماهه نخست امسال حاکی است ۳۲ درصد از تصادفات ارومیه در محورهای امامزاده و گلمان رخ می‌دهد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، میرعلی محمدی، رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای شهر ارومیه اظهار کرد: علاوه بر ضرورت حل مشکل روشنایی جاده‌های امامزاده و شهرک گلمان باید اصلاحات هندسی نیز در این محورها در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: جاده‌های امامزاده و گلمان همانند دیگر جاده‌های ارومیه از مشکلات زیادی برخوردار است و از این میان می‌توان به فقدان شانه‌های خاکی، نبود روشنایی، فقدان کنترل پلیس راهور و کم عرض بودن جاده‌ها اشاره کرد.

دکترمحمدی  تصریح کرد: بر اساس آیین نامه راه‌ها در دو جاده گلمان و امامزاده حریم مورد نیاز جاده‌ها رعایت نشده است درحالیکه حریم کل جاده 150 متر است بنابراین باید مسئولین راه وشهرسازی این اصل را رعایت کنند و مورد پیگیری قرار دهند تا اقدامات لازم اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکلات این جاده ها مختص به پلیس راهور، اداره راه و شهرسازی، اداره برق و یا دیگر سازمان‌ها نیست و هر یک از دستگاهها در نوبت خود باید بسیج شوند تا مشکلات رفع شود.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای شهر ارومیه گفت: بر اساس آماری که منتشر شده در 4 ماهه اول امسال در این دو محور 32 تصادف شهر ارومیه صورت گرفته است که علاوه بر تلفات مالی تلفات جانی نیز داشته است.

وی تشریح کرد: مردم در قبال تلفات جانی مالی شهروندان در این محورها سوالاتی دارند و باید مسئولین برای تمامی این سؤالات پاسخ هایی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز