مدیر عامل مخابرات خراسان رضوی خبر داد:

فعالیت ۴۰ سرویس مخابراتی برای مشترکان استان

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۴:۱۶
کد خبر: ۴۴۶۲۰۲
فعالیت ۴۰ سرویس مخابراتی برای مشترکان استان
مدیر عامل مخابرات خراسان رضوی گفت: هم اکنون 40 سرویس مخابراتی برای خدمات دهی به مشترکان این استان فعال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد سالاری در مراسم اهدای برندگان قرعه کشی مشترکین وفادار ADSL در خراسان رضوی افزود: مخابرات این استان در سه بخش تلفن ثابت، تلفن همراه و شبکه اینترنت پرسرعت خدمات دهی می کند.

وی اظهار کرد: سرویس 2000 برای پرداخت قبوض تلفن ثابت، سرویس 2017 برای پاسخگویی به سوالات پیرامون تلفن ثابت، سامانه 2020 برای پشتیبانی شبکه اینترنت و سامانه 9990 برای پاسخگویی به سوالات تلفن همراه از جمله سرویس های مخابراتی خراسان رضوی به شمار می روند.

وی گفت: مخابرات خراسان رضوی هم اکنون به چهار میلیون تلفن همراه اول، دو میلیون و 500 هزار تلفن ثابت و 300 هزار مشترک پرسرعت اینترنت خدمات رسانی می کند.

سالاری افزود: در سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)، 280 هزار مشترک تلفن همراه در حرم مطهر رضوی پوشش دهی شده و بیش از 9.5 گیگ اینترنت پرسرعت مخابرات ارائه شد.

وی اظهار کرد: تفکیک ترافیک مشترکان درون کشور و خارج از کشور برای کاهش هزینه ها و همچنین افزایش سرعت و دسترسی مشترکین به نرم افزار و سرویس های مربوطه از اقدامات در حال انجام مخابرات این استان است.

وی گفت: افزایش کیفیت، کاهش هزینه ها و افزایش سرویس دهی از برنامه های مخابرات خراسان رضوی برای ارتقای خدمات رسانی به شمار می رود.

در این مراسم شش جایزه 500 میلیون ریالی و دو جایزه 250 میلیون ریالی به مشترکین وفادار اینترنت پرسرعت ADSL در خراسان رضوی که در قرعه کشی برگزیده شده بودند، اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز