رئیس جدید هیئت هندبال:

زیرساخت‌های هندبال در خراسان رضوی باید دوباره پایه گذاری شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۳:۰۵
کد خبر: ۴۴۶۲۳۶
زیرساخت‌های هندبال در خراسان رضوی باید دوباره پایه گذاری شود
رئیس جدید هیات هندبال خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی برای تکرار افتخارات گذشته در هندبال نیاز به اصلاحات و برنامه ریزی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جواد زارعی ظهر امروز پس از کسب رای از مجمع انتخابی رئیس هیات هندبال خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تغییر ماهیتی مورد تاکید تمام خانواده هندبال خراسان رضوی است و کادر مدیریتی جدید باید اصلاحات را در دستور کار خود برای حل مشکلات این رشته پرطرفدار در استان قرار دهد.

وی افزود: هم اکنون ضعف بسیاری در نرم افزار و سخت افزار هندبال خراسان رضوی وجود دارد، هیات‌های شهرستانی می‌‌توانند به میزان زیادی در تحقق اهداف استان به عنوان بازوان و چرخ متحرک هیات استان فعالیت کنند، لذا باید تلاش کنیم که در جهت رفع موانع و تامین زیرساخت ‌ها تلاش کنیم.

زارعی خاطرنشان کرد: تعامل با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان و همچنین ایجاد ارتباط با حامیان مالی و ادارات و نهادهای مختلف یکی از مهمترین اولویت‌های هیات در آینده باید باشد، هندبال خراسان رضوی مدت‌هاست که در انزوا به سر می‌برد و عدم حضور رئیس در این هیات بسیاری از تعاملات و ارتباطات گذشته را از بین برده است.

رئیس جدید هیات هندبال خراسان رضوی تصریح کرد: همه اعضای خانواده هندبال خراسان رضوی باید در تصمیم گیری‌‌ها وبرنامه ریزی‌ها دخیل باشند، همچنین باید تلاش شود تا حضور نمایندگان خراسان رضوی در سطوح ملی بیشتر شود، در اولین مرحله باید هیات‌های شهرستانی و مسابقات استانی برای ایجاد حرکت در هندبال سازماندهی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز