۱۷ پروژه ورزشی استان سمنان در دولت تدبیر و امید افتتاح شده است

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۵۳:۲۹
کد خبر: ۴۵۲۱۴۹
۱۷ پروژه ورزشی استان سمنان در دولت تدبیر و امید افتتاح شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر اینکه باید مردم را به توجه به امر مهم ورزش ترغیب کرد، گفت: سرانه‌ ورزشی در شهرستان سرخه مطلوب است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازسمنان ؛  فتاحی در آیین افتتاح خانه کشتی در شهرستان سرخه که با حضور مسئولان این شهرستان در محل این سالن ورزشی برگزار شد، اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که در هفته دولت یکی دیگر از دستاوردهای دولت تدبیر و امید را افتتاح می کنیم.

وی با اشاره به افتتاح 17 پروژه ورزشی در سطح استان در طول سه سالی که از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید می گذرد، گفت: امسال در هفته دولت افتتاح سه پروژه ورزشی را در دستور کار داشتیم که سالن ورزشی سقف کوتاه کشتی سرخه یکی از این پروژه ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از مزیت های این سالن ورزشی را فضای مناسب، داشتن استانداردهای لازم، تشک مناسب، کولر و زیربنای 375 متری آن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی سال گذشته کلنگ زنی شد و امسال بعد از گذشت یک سال و نیم به بهره برداری رسیده است و باید اذعان داشت که این طرح جزء طرح هایی است که بسیار سریع در مدت زمانی کوتاه به بهره برداری رسیده است.

فتاحی کل هزینه کرد برای افتتاح خانه کشتی شهرستان سرخه را اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع 20 پروژه ورزشی در طول این سه سال با هزینه ای بالغ بر 950 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی اختصاص سرانه ورزش در شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: استادیوم ورزشی سرخه به زودی افتتاح می شود برای چمن مصنوعی این استادیوم هم رایزنی ها صورت گرفته است و یک میلیارد اعتبار به این امر اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اظهار داشت: فضای ورزشی در شهرستان سرخه بسیار خوب و امکاناتی مطلوب وجود دارد؛ تنها بحث موجود بحث حضور مردم و توجه به ورزش است که از مسئولان خواهشمندیم در این راستا کمک کنند که مردم را به فضای ورزشی ترغیب کنند و استخر هم دوباره بازگشایی شده است.

 

نظر شما