فرماندار بهشهر:

ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری است

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۶۴۷۴۶
ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری است
فرماندار بهشهر گفت: ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از شهرستان بهشهر؛ سید خالق سجادی، فرماندار بهشهر، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: ماه محرم زیباترین جلوه عشق و ایثار و دین محوری است.

وی افزود: در این ماه مسلمانان با چشمانی اشکبار در سوگ سرور و سالار شهیدان، بار دیگر درس صبر، تعهد و آزادگی را در مکتب انسان سازی عاشورا مرور می کنند.

نماینده عالی دولت در بهشهر با بیان اینکه هر روز این ماه، فرصت بی نظیری برای تفکر در ماهیت قیامی است خاطرنشان کرد: محرم، بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده و کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق، علیه باطل است.

وی ادامه داد: اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته‌ پیام کربلاست.

این مسئول با اشاره به اینکه قیام به منظور احیای سنت های فراموش شده شکل گرفته تاکید کرد: قیام اباعبدالله الحسین(ع)، انسانیت را جاودانه وغبار تاریکی وجهل را از چهره هر انسان پاک سیرتی دور می کند.

سجادی در پایان گفت: در شهرستان بهشهر نیز امسال مراسم سوگواری محرم با حضور خیل گسترده محبان اهل بیت علیهم السلام با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد و همه دوست داران و محبان امام حسین (ع) با بر پایی شایسته مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ضمن ترویج فرهنگ عاشورایی، نمونه های ارزشمندی از آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی را در عرض ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به تصویر می کشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز