در راستای تعاملات صنعتی خارجی صورت گرفت؛

دیدار استاندار قزوین با مدیر گروه صنعتی هنکل آلمان

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۴:۵۶
کد خبر: ۴۶۶۳۰۱
دیدار استاندار قزوین با مدیر گروه صنعتی هنکل آلمان
فریدون همتی به منظور ایجاد تعامل میان واحدهای صنعتی قزوین و سرمایه گذاران خارجی با مدیر گروه صنعتی هنکل آلمان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین ضمن دیدار و گفت و گو با کاتلین مدیر گروه صنعتی هنکل آلمان در زمینه سرمایه گذاری این شرکت در استان قزوین و مباحث مربوطه به رایزنی پرداخت.

همتی در این دیدار از اهمیت ورود شرکت های خارجی در عرصه سرمایه گذاری به استان گفت و بیان کرد: در ابتدای سفر ریاست جمهوری گزارشی از ورود شرکت های خارجی به خصوص شرکت هنکل آلمان به ایشان ارائه کردیم که باعث خرسندی رییس جمهور شد.

وی در ادامه به روحیه بالای همکاری مدیران استان در امر توسعه سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: روحیه همکاری در مدیران استان بسیار بالاست و همه اراده کرده اند تا به سرمایه گذاران کمک و مساعدت داشته باشند.

استاندار قزوین از همکاری دستگاه های استان در این زمینه ابراز قدردانی و تشکر کرده و یادآور شد: در کنار سرمایه گذاران بودن خود به نوعی مشوق برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی در استان می باشد.

همتی در پایان بیان کرد: به دنبال رفع موانع در امر سرمایه گذاری هستیم و در این راستا تلاش استان قزوین بر این است تا یک افق روشن در موضوع سرمایه گذاری ترسیم کند.

در این دیدار آقای کاتلین مدیر گروه صنعتی هنکل آلمان از پیگیری امور و تسریعی که در انجام کارها انجام شده ابراز قدردانی و رضایت کرد و اذعان داشت: اقدامات مربوط به این شرکت در خصوص امور مختلفی همچون آب، برق و گاز به سرعت انجام پذیرفته که باعث تسریع در روند امور شده است.

کاتلین همچنین به موضوع انتقال ارز اشاره کرد و گفت: در ماه های اخیر طرف های آلمانی ایران توانسته اند بدون هیچ مشکل و مانعی پول و ارز خود را ترانسفر کنند که این امر خود باعث تشویق و جذب سرمایه گذاران شده است.

گفتنی است قرار است در پایان مهرماه مدیر ارشد شرکت هنکل آلمان به ایران سفر کند که در این راستا آقای کاتلین دعوتنامه هایی را برای حضور استاندار در این مراسم تقدیم وی کرد.

استاندار2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز