شب گذشته اتفاق افتاد؛

۱۶ زخمی در برخورد خودرو با عزاداران حسینی در قائمشهر

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۱:۳۳
کد خبر: ۴۶۷۱۷۶
۱۶ زخمی در برخورد خودرو با عزاداران حسینی در قائمشهر
برخورد یک دستگاه خودروی پژو 206 با عزاداران حسینی در قائمشهر 16 زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛، حدود ساعت 23 شب گذشته در جاده نظامی و حوالی روستای «دیزآباد» یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با عزاداران حسینی که مشغول دسته روی بودند برخورد کرد که بر اثر آن 16 نفر زخمی شدند.

به گفته شاهدان عینی بیشتر زخمی ها زنان و کودکان بودند و حال تعدادی از آنان هم وخیم است.

زخمی ها با چندین دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی قائمشهر انتقال یافته اند.

هنوز علت این سانحه مشخص نشده ولی شاهدان عینی گفتند خودرو با سرعت زیاد حرکت می کرد و ظاهرا دیر متوجه حضور دسته عزاداری در منطقه شد و راننده نتوانست خودرو را کنترل کند.

دیزآباد از روستاهای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر است که حدود 400 نفر جمعیت دارد. مقبره امامزاده سیدزین العابدین (ع) در این روستا واقع است و به همین خاطر دسته های عزاداری از اطراف برای عزاداری به این مکان می آیند.

ذکریا اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران، با بیان اینکه ساعت 22:53 دیشب خبر این حادثه در جاده نظامی قائمشهر منطقه دیزآباد، به مرکز ارتباطات اورژانس 115 مازندران اعلام شد، گفت: 4 دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل اعزام شد.

وی با تاکید بر اینکه حادثه دیدگان 16 تن و همگی آقا بودند، افزود: جوان ترین آنها 3 کودک خردسال زیر 10 سال و مسن ترین حادثه دیدگان 40 ساله بودند.

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: 14 تن از حادثه دیدگان با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان رازی و 2 تن به بیمارستان ولیعصر قائمشهر منتقل شدند.

اشکپور با اعلام اینکه بر اساس آخرین گزارش یکی از مصدومان از بیمارستان رازی مرخص شد، افزود: 11تن در بخشهای جراحی و ارتوپدی و یک تن در بخش icu بیمارستان رازی بستری شدند.

وی گفت: سیدمحمدحسین موسوی، کودک 11 ساله، نیز به دلیل ضربه سر و نیاز به درمان های تخصصی به بیمارستان امام خمینی ساری و از آنجا به بیمارستان بوعلی ساری منتقل شد که متاسفانه حال وی چندان مساعد نیست.

سخنگوی اورژانس مازندران با بیان اینکه در حال حاضر موردی از جان باختن مصدومی گزارش نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز