استاندار یزد:

تدبیر،‌ تیزبینی و دوراندیشی سه مقوله ضروری برای برقراری امنیت

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۴۱:۵۷
کد خبر: ۴۷۶۱۷۳
تدبیر،‌ تیزبینی و دوراندیشی سه مقوله ضروری برای برقراری امنیت
استاندار یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همدلی در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی گفت: تدبیر،‌ تیزبینی و دوراندیشی سه مقوله ضروری برای برقراری امنیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ «سیدمحمد میرمحمدی» در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد مقوله امنیت را بزرگترین نعمت الهی دانست و اظهار کرد: تدبیر، تیزبینی و دوراندیشی، از جمله عناصر برقراری امنیت اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی و سیاسی است.

وی در ادامه در خصوص ضرروت جلوگیری از ورود هرگونه آسیب به بحث امنیت، تصریح کرد: کنترل و نظارت نقش مهمی در شناسایی عناصر آسیب‌زای امنیتی ایفا می‌کند.

میرمحمدی افزود: خوشبختانه به لطف هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح و مسئولان استان،‌ شاهد حاکمیت امنیت مطلوب در استان یزد هستیم.

استاندار با اشاره به نقش موثر مهدی تشکری به‌عنوان رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد در شورای تأمین استانداری گفت: آقای تشکری به‌علت برخورداری از تجارب و آگاهی از مباحث حقوقی،‌ با نظرات و پیشنهادات سازنده، کمک‌های شایانی به بحث امنیت استان در شرایط مختلف کرده است.

وی صبوری،‌ متانت و اخلاق‌مداری را از ویژگی‌های رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد دانست و گفت: دستاوردهای نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان یزد،‌ نتیجه همدلی و مشارکت سازمان قضایی نیروهای مسلح یزد با دست‌اندرکاران برقراری نظم و امنیت در استان بوده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت رعایت حقوق شهروندی از سوی مسئولان،‌ خاطرنشان کرد: دقت نظر در حفظ حقوق افراد به‌ویژه نیروهای مسلح از دیگر ویژگی‌های مهدی تشکری در یزد بود.

استاندار از همه مسئولان اداری، نظامی،‌ انتظامی و امنیتی استان خواست تا با همکاری شایسته و مستمر رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد را همراهی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز