مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین:

نمایشگاه تجهیزات پزشکی در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۱:۵۱
کد خبر: ۴۷۸۸۴۹
نمایشگاه تجهیزات پزشکی در قزوین برگزار می شود
هادی طاهرخانی از برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی همزمان با نمایشگاه محصولات بهداشتی و آرایشی در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: سومین  نمایشگاه تجهیزات پزشکی همزمان با سومین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی از تاریخ 18 لغایت 21 آبان ماه به مدت چهار روز  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

طاهرخانی اظهارکرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰ تولیدکننده و عرضه‌کننده تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی  در فضایی به مساحت 2000 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین آغاز  به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: آشنایی متخصصان و فعالان این عرصه با تازه‌ ترین تحولات و محصولات قابل‌ ارائه در حوزه‌ های مرتبط با عناوین نمایشگاه، تبادل تجربیات، ارتیاط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ارتقای آگاهی عموم مردم درزمینه معیارها و استانداردهای حاکم در بخش بهداشت و خدمات و تجهیزات پزشکی و آرایشی و بهداشتی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این مقام مسئول در پایان افزود: سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی همزمان با سومین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی  در مدت برگزاری از ساعت  15:30 الی 21:30  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید پذیرای علاقه‌ مندان خواهد بود.

 

 

نظر شما