محمدی فرماندار پیشوا:

با ادبیاتی انتقاد نکنیم که خستگی در تن خدمتگزاران بماند

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۱۲۹
با ادبیاتی انتقاد نکنیم که خستگی در تن خدمتگزاران بماند
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با ادبیاتی انتقاد نکنیم که خستگی در تن خدمتگزاران مردم و نظام بماند.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، محمدکرم محمدی در نشست بررسی ابعاد یوم ا... سیزده آبان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا برگزار شد، به کم لطفی ها و نامهربانی هایی که گاهی اوقات به  دولت می شود اشاره کرد و بیان داشت:  در میان همه سبک و سیاق های مختلف کشور که خود را در انتخابات ارائه کردند، دولت تدبیر و امید با رأی این مردم سر کار آمد و این دولت با حمایت و پشتیبانی رهبری تا به امروز توانسته است با مشکلاتی که در کشور وجود دارد دست و پنجه نرم کند.

 

فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه دولت هیچ گاه ادعا نکرده که بیکاری و معیشت مردم را صد در صد حل کرده است افزود: دولت با کوهی از مشکلات روبرو است و هیچ کدام از ما با تحریم های مختلف و ضرباتی که استعمار و استکبار در ادامه حرکت خود برای مبارزه با انقلاب و این مردم داشته است، بیگانه نیستیم.

photo_2016-11-06_01-41-06

محمدی بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) استانداران را نمایندگان نظام عنوان کرد و بیان داشت:  به نظر من هر کارمندی که در ایران زندگی می کند به نوعی وابسته به ولایت فقیه است و باید خود را نماینده ولی فقیه بداند، چرا که در راس نظام جمهوری اسلامی فقیهی وجود دارد که ساختارها و ساز و کارهای دینی را معرفی می کند و بنا نیست اگر ما در مجلس یا دولت و یا در هر قوه دیگری کار می کنیم ساختار شکن این نظام باشیم.

 وی افزود: بی شک اگر دولت لطمه ببیند و ناکارآمدی آن تعریف شود، وهن نظام خواهد بود.

محمدی اظهار داشت: هر کدام از ما می توانیم انتقاد کنیم ولی گاهی انتقادها به شکلی می شود که خوبی های نظام هم وهن می گردند، باید نقاط قوت نظام را برجسته کنیم و اگر نقطه ضعفی هم وجود دارد با پیشنهاد و پیگیری سعی در برطرف نمودن آن نماییم.

فرماندار پیشوا در ادامه یادآور شد: در حال حاضر در کشور انباشت نیروی جوان و تحصیلکرده داریم و زمینه های اشتغال این انباشت، از قبل فراهم نبوده است که  باید سعی کنیم این زمینه ها فراهم شود.

 وی گفت: کاری نکنیم افرادی که خارج از این کشور صدای ما را می شنوند احساس کنند در ایران جز فساد چیز دیگری وجود ندارد، در ایران خیلی چیزها وجود دارد و مبارزه با فساد در سرلوحه ها و پیام های دین ما است و اگر هم فسادی صورت می گیرد دولت با همه وجود باید پیگیری کند تا آن را از بین ببرد و آن نقطه فساد را قطع و جراحی کند.

 

فرماندار پیشوا افزود: اگر فردی دچار فساد مالی شد، در هر مقامی که باشد باید با او برخورد شود و استثنا قائل نشویم که اگر برای قانون استثنا قائل شویم، انجام پذیر نخواهد بود.

 

وی اظهار داشت: اگر همه را با یک دید بنگریم خدمتی نکرده ایم که هیچ، بلکه در باورها و اعتقادات مردم نیز اشکال به وجود آورده ایم.

 

محمدی با اظهار امیدواری بر استفاده از اخلاق اسلامی در مبارزه با فساد و بداخلاقی ها افزود: امیدواریم شاهد روزی باشیم که در این کشور، بیکاری، اعتیاد و طلاق ریشه کن شود و به رفاهی که در شان این مردم است برسیم.

 

وی با بیان اینکه دولت ایجاد اشتغال را در رئوس برنامه های خود قرار داده است گفت: این جزو آرزوهای همه ما است که برای جوانان بتوانیم به گونه ای اشتغال ایجاد کنیم تا پس از اتمام تحصیل دغدغه شغل نداشته باشند و این نه تنها وظیفه دولت بلکه همه از جمله مجلس و قوه قضاییه نیز در تحقق این مهم دخیل هستند و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز مسیر را روشن کرده اند و به طور مکرر یادآور می شوند که لوایحی تصویب شوند که بتوانند به این مملکت کمک کنند.

 

نظر شما