سرپرست پلیس راهور استان قزوین:

طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان آذرماه ادامه دارد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۱۸۷
طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان آذرماه ادامه دارد
سرهنگ مهدی محمدی گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان آذرماه ادامه دارد و این تاریخ آخرین مهلت برای پرداخت جرایم رانندگی بدون در نظر گرفتن دیرکرد محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ مهدی محمدی سرپرست پلیس راهور استان قزوین اظهار کرد: مهلت بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال94 آذرماه امسال به اتمام می رسد. که رانندگان می توانند با پرداخت جرایم رانندگی خود تا قبل از این مهلت از این بخشودگی برخوردار شوند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره 20قانون بودجه95 در صورتی که مالکان وسایل نقلیه نسبت به پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال94 اقدام کنند پرداخت دو برابری دیرکرد آنها بخشوده می شود.

وی افزود: در این راستا و با پیش بینی های صورت گرفته، مالکان وسایل نقلیه تا آذرماه سال95 اگر جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال94 را پرداخت کنند می توانند از تسهیلات این طرح استفاده کرده و به جای پرداخت جریمه دو برابری اصل مبلغ را بپردازند.

سرپرست پلیس راهور استان قزوین با تاکید بر اینکه این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود عنوان کرد: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند به صورت خودکار و سیستمی جریمه دو برابری آنها مجددا اعمال می شود.

سرهنگ محمدی بیان کرد: در راستای برخورد با رانندگانی که جرائم معوقه شان افزایش یافته به استناد تبصره 8ماده قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو رانندگانی که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند توسط ماموران پلیس راه و راهور در معابر برون و درون شهری توقیف و تا زمان پرداخت بدهی معوق در پارکینگ متوقف می شود.

وی در پایان ابراز کرد: مالکان وسایل نقلیه می توانند از طریق شماره120 از مبلغ جریمه خود مطلع یا با مراجعه به مراکز پلیس+10 و یا سایت اینترنتی پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.

انتظامی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز