مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین خبر داد:

آمادگی حمل و نقل قزوین برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۵۴:۰۷
کد خبر: ۴۷۹۱۹۷
آمادگی حمل و نقل قزوین برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی
رحمت شعبانی از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان قزوین برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رحمت شعبانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین در جلسه ای که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب جهت اعزام زائران اربعین حسینی(ع) و با حضور علیرضا کلانتری مدیرکل حج و زیارت استان قزوین، اعضای ستاد برنامه ریزی وساماندهی زائران اربعین حسینی(ع)، معاونین و روسای ادارات، روسای انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان حمل و نقل مسافربری قزوین در کمیته حمل و نقل سوخت استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با اعلام این خبر گفت: مهمترین اولویت ما اعزام زائران کربلای معلی در سال جاری و افزایش ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران اربعین حسینی(ع) است.

در این جلسه پیرامون هماهنگی و برنامه ریزی برای آمادگی و تامین ناوگان مورد نیاز برای اعزام زائران اربعین حسینی(ع) بحث و تبادل نظر گردید و رحمت شعبانی اظهار داشت. 

شعبانی تصریح کرد: خواستار تعامل تمامی دستگاه ها خصوصا پلیس راه استان و همچنین آمادگی شرکت های امداد خودرو نسبت به استقرار اکیپ های سیار در محورهای مواصلاتی، جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل مسافربری استان در رعایت نکات ایمنی ناوگان قبل از سفر و کنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ناوگان مسافربری اعم از زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی و... هستیم.

وی بیان کرد: تمامی مجتمع های خدماتی- رفاهی و راهدارخانه های استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای پذیرش و اسکان زائران در راه مانده به کار خواهند گرفت.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای تامین ناوگان مورد نیاز زائران استان قزوین و زائران عبوری به عمل آمده است و کلیه محورهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمات رسانی جهت اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) است.

شعبانی عنوان کرد: مدیران کاروان ها و هیات های مذهبی می توانند برای تامین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن های صنفی مستقر در پایانه های عمومی مسافربری اقدام نمایند.

وی بر لزوم نظارت کامل بر مساجد، نمازخانه ها و مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی تاکید کرد و افزود: مدیران مجتمع های خدماتیـ رفاهی بین راهی در راستای رفاه حال زائران اربعین حسینی(ع) ضروری است در فرصت مناسب درصدد رفع نواقص مجتمع تحت مدیریت خود اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین در پایان با آرزوی توفیق و قبولی زیارات برای زائران افزود:  امیدواریم با احترام به قوانین و مقررات رویداد عظیم اربعین حسینی(ع) در کمال برنامه ریزی برگزار شود تا زائران نهایت بهره مندی را از این سفر معنوی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز