استاندار البرز:

مسئولان استانداری بر اساس چارچوب های قانونی نظام و دولت حرکت می کنند

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۹:۳۵
کد خبر: ۴۷۹۲۰۹
مسئولان استانداری بر اساس چارچوب های قانونی نظام و دولت حرکت می کنند
استاندار البرز با تاکید بر اینکه نظر مسئولان استانداری در چارچوب مسیر تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری، نظام و دولت شفاف و مشخص است، گفت: مسئولان استانداری بر اساس چهارچوب های قانونی نظام و دولت حرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید حمید طهائی در حاشیه نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی،  افزود: فضا برای بیان دیدگاه های قانونی آزاد است و از سوئی هر فردی باید مسئولیت گفته های خود را بپذیرد.

وی در پاسخ به برخی بزرگنمایی های صورت گرفته در رسانه ها، گفت: موضع استانداری چهارچوب های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت است.

وی با بیان اینکه نامگذاری متفاوت احزاب بیانگر تفاوت در نگاه ها و دیدگاه ها است، افزود: احزاب دارای مجوز، هر نظری که داشته باشند مربوط به خودشان است و باید پاسخگوی گفته های خود باشند.

طهائی با تاکید بر اینکه موضع استانداری و مسئولان استان شفاف و قانونی است، تصریح کرد: وظیفه استانداری حرکت در مسیر قانونی نظام جمهوری اسلامی و دولت است.

طهائی با تأکید بر اینکه احزاب قانونی که مجوز دارند مطابق با دیدگاه های حزبی خود فعالیت داشته باشند، ادامه داد: شاهد آن هستیم افرادی که متعلق به هیچ حزبی نیستند و مجوزی هم ندارند، امروز مدعی شده اند و در این بین برخی نیز از فرصت استفاده کرده و با بزرگنمایی به مسائل دامن زده و سبب ساز تفرقه می شوند.

استاندار البرز نگاه مسئولان را منطبق با اصول نظام اسلامی دانست و گفت: افرادی که مسئولیتی را عهده دار می شوند با شناخت کافی روی کار آمده اند و دولت و نظام اسلامی نیز آنها را شناخته و چارچوب هایشان را می شناسد.

طهائی با اشاره به اینکه شاهد هستیم که دیدگاه ها به ویژه در شبکه های اجتماعی کاملا آزادانه مطرح می شود، تصریح کرد: هر آنکه در جلسه ای حرف هایی می زند باید خودش پاسخگو باشد و در نهایت دیدگاه های نظام حاکمیتی استانداری نیز همان مسیر تبیین شده مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز