با اجرای برنامه های مشارکت مردمی «کافه پارک»

کافه ایده به محله های مشهد می رود

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۰:۱۹
کد خبر: ۴۷۹۲۱۴
کافه ایده به محله های مشهد می رود
دومین برنامه از مجموعه برنامه های محلّی پروژه بین المللی کافه ایده، چهارشنبه این هفته در بوستان وحدت مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، به گفته مصطفی توفیقی، طراح این پروژه بین المللی، برنامه های محلی این طرح موسوم به «کافه پارک» تلاش می کند تا عامه مردم محلات مشهد را با مساله ایده و نوآوری آشنا کند و از این مسیر، عموم مردم را به مشارکت در مدیریت شهری تشویق نماید.

جواد ریگی، مشاور شهردار منطقه5 مشهد در امور جوانان، نیز با اعلام خبر همکاری شهرداری منطقه5 مشهد با دومین برنامه کافه پارک، ابراز امیدواری کرد با استمرار برگزاری برنامه های محلی کافه ایده در محلات مختلف این منطقه شهری، اقشار کم تر برخوردار شهر مشهد نیز ضمن آشنایی با روش های ایده پردازی، کارآفرینی و خوداشتغالی، ضمن ارتقاء سطح معیشت خود، تمایل بیشتری به مشارکت اجتماعی با مدیریت شهری پیدا کنند.

گفتنی است برنامه «کافه پارک»، برنامه محلی پروژه بین المللی «کافه ایده» است که با حضور در  بوستان های شهر مشهد، به ارائه مشاوره و خدمات در حوزه ارتقاء ایده پردازی، نوآوری و کارآفرینی شهروندان می پردازد. این برنامه به همت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برگزار می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می توانند به نشانی اینترنتی www.cafeide.ir مراجعه نمایند.

 

نظر شما