مدیرکل راهداری اردبیل:

تونل حیران در محور اردبیل مسدود می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۷:۱۸:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۳۲۸
تونل حیران در محور اردبیل مسدود می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تونل حیران در محور اردبیل- آستارا مسدود می‌شود.

به گزارش برنا،

علی رحمتی در بازدید از تونل حیران در محور اردبیل اظهار داشت: به دلیل رفع نواقص سیستم روشنایی تونل حیران در اردبیل در تاریخ 18 و 19 آبان ماه از ساعت 8:30 تا 16 عصر مسدود خواهد بود و تردد در زمان انسداد از تونل کنار گذر که با نصب علائم ایمنی مذکور نصب شده است با رعایت نکات ایمنی برای رانندگان مسیر خواهد بود.

وی افزود: به دلیل رفع نواقص و تعمیرات سیستم روشنایی تونلهای 1 تا 12 در محور اردبیل تا سرچم از تاریخ 22 آبان ماه تا 22 دی ماه به مدت دو ماه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر با محدودیتهای ترافیکی روبرو خواهد شد تا بتوانیم مشکلات و نواقص این تونلها را در مدت زمان مشخص برطرف کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محدویت ترافیکی اعمال شده به گونه‌ای است که سبب یکطرفه شدن تونلها شده و علائم و تجهیزات کافی نصب شده و  پرچم‌ها در دو طرف تونل گمارده شده که با رعایت و احتیاط نکات ایمنی تردد در تونلها برای رانندگان و مسافران امکانپذیر خواهد بود.

رحمتی تصریح کرد: هدف از تعمیرات روشنایی جلوگیری از بروز تصادفات و رفع مشکلات ترددکنندگان است که نیاز است در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود تا بتوانیم در مدت زمان مشخص شده اقدامات اساسی و درستی را برای بهبود وضعیت تونلهای محور اردبیل انجام دهیم.

وی بیان کرد: پس از تکمیل و تعمیر سیستم روشنایی تونلهای محور اردبیل بازگشایی خواهد شد و مجددا زمینه تردد رانندگان به صورت مطلوب وجود خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز