پایان مسابقات تک حرکت لیفت باشگاههای شرق کشور؛

تصاحب ۱۵ مدال رنگارنگ و دوسکوی قهرمانی توسط ورزشکاران تربت حیدریه

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۸:۴۵:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۳۸۳
تصاحب ۱۵ مدال رنگارنگ و دوسکوی قهرمانی توسط ورزشکاران تربت حیدریه
تیم پرورش اندام تربت حیدریه موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ و دوسکوی قهرمانی در مسابقات تک حرکت لیفت باشگاههای شرق کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، تیم پرورش اندام شهرستان تربت حیدریه در پایان رقابتهای تک حرکت لیفت(راو)قهرمانی باشگاه های شرق کشور که در سالن شهید سهامی شهرستان تایباد برگزار گرید موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ در چهارگروه سنی و قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی در دوبخش نوجوانان و پیشکسوتان شد.

دراین دوره از رقابتها که با شرکت ۸۰ وزنه بردار از استان های خراسان شمالی،جنوبی،مشهد،تربت جام،فریمان،تایباد و تربت حیدریه همراه بود حامد جمشیدی،رضا اسماعیل زاده،امیر نورحسینی،علی شیبانی و سجاد نخعی به ترتیب در اوزان ۵۹،۶۶،۱۰۵و۱۲۰ کیلوگرم به عنوان نخست دست یافتند.علی غلام زاده در ۷۴ کیلوگرم مدال نقره را به گردن آویخت و در اوزان۵۳،۸۳،و۱۰۵ کیلوگرم نیز جواد حسینی،اسماعیل اعتمادی پور،حسین ابریشمی،محمد پایدار و محمد لطفی مقدم صاحب عنوان سوم شدند.

این مسابقات در بخش پیشکسوتان با قهرمانی تیم تربت حیدریه همراه بود که عطا محمد میرزایی در مستر ۴،محسن شاطری،علیرضا خسروی و عباس نوربخش نیز در مستر۲ توانستند عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کنند.

باشگاههای زئوس،اکسیژن و آرشام سه باشگاه شرکت کننده این شهرستان در رقابتهای تک حرکت لیفت قهرمانی باشگاههای شرق کشور در تایباد بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز