مدیرکل حج و زیارت ایلام تاکید کرد:

سفر به شهرهای ناامن عراق ممنوع!

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۸:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۸۲۷
سفر به شهرهای ناامن عراق ممنوع!
مدیرکل حج و زیارت ایلام گفت: زائران به‌هیچ‌وجه نباید در سفر به عراق به شهرهای ناامن و شهرهای که احتمال حضور گروهک‌های تروریستی وجود دارد سفر کنند.

برنا ایلام-  غلامرضا ممیز  ایلام با تسلیت حادثه تروریستی سامرا به خانواده‌های بازماندگان، اظهار کرد: زائران به‌هیچ‌وجه نباید در سفر به عراق به شهرهای ناامن و شهرهای که احتمال حضور گروهک‌های تروریستی وجود دارد سفر کنند. 

وی بابیان اینکه زائران اربعین حتماً به توصیه‌های امنیتی توجه جدی کنند، افزود: زائران نباید به شهرهای ناامن عراق سفر کنند. 

مدیرکل حج و زیارت ایلام با اشاره به اینکه زائران اربعین باید مقررات و موازین را رعایت کنند، تصریح کرد: امکان خروج بدون ویزا از مرز مهران وجود ندارد. 

وی ادامه داد: این تجمع میلیونی عظمت مکتب اهل‌بیت(ع) را نشان می‌دهد، چه دشمنان بخواهند و چه نخواهند این مکتب وجود دارد و این برنامه عظیم خون تازه‌ای در رگ‌های محبان اهل بیت جاری می‌کند و پاسخی دندان‌شکن به فعالیت‌های دشمنان و تکفیری‌ها است.

ممیز با تأکید بر اینکه مسئله اربعین برای دشمنان مهم شده حساسیت پیدا کردند، افزود: دشمن سعی می‌کند تا این برنامه جهانی را ناامن کنند لذا زائران باید نکات امنیتی را کاملاً رعایت کنند تا نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز