در سالن همایش صدا و سیما برگزار شد:

تجلیل وزیر صنعت از مدیران نمونه کشور

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۳:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۸۹۳
تجلیل وزیر صنعت از مدیران نمونه کشور
مهندس نعمت زاده در دهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان کشور از صنعتگران و کارآفرینان برتر کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران؛ وزیر صنعت معدن و تجارت در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ، مسوولین ونمایندگان مجلس برپا شد، گفت: دولت برای رفع موانع بین المللی تلاش بسیار کرد و موفق شد و حالا باید در داخل کشور همه با هم برای رونق و توسعه کشور تلاش کنیم .

نعمت زاده افزود : مدیران و جوانان تحصیل کرده باید با استفاده از تجربه پیشکسوتان و تاسیس شرکت های دانش بنیان برای خود و دیگران شغل ایجاد کنند.

همچنین دکتر حیدر داوری زرنقی رییس هیات مدیره شمس پلاست طب ضمن دریافت نشان ویژه مدیریت اظهار داشت : یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی ، ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺻـﺎﺩﺭﺍﺕ ﻏﻴﺮﻧﻔﺘﻰ ﻭ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ صنعت گران ﺩﺍﺧﻠﻰ است و ﺑﺎ ﻋﻨﺎﻳﺖ ﺑﻪ ﺭﻭﻳﻜﺮﺩ ﺩﻭﻟـﺖ ﺩﺭ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﺩﺭﻭﻧﮕﺮﺍ ﻭ ﺑﺮﻭﻥ ﻧﮕﺮ، ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺍﺯ کارآفرینان و تولید کنندگان داخلی ﻣﻰ ﺗﻮﺍن  ﻓﻀﺎﻯ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﺤﻘﻖ ﺳﻴﺎﺳـﺖ ﻫﺎﻯ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﻣﻘﺎﻭﻣﺘﻰ ﻭ منویات مقام معظم رهبری در تحقق ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﭼﺸﻢ ﺍﻧﺪﺍﺯ 20ﺳﺎﻟﻪ ﺭﺍ تسریع بخشید.

شایان ذکر است ؛ این مراسم با قرائت پیام ریاست جمهوری گشایش یافت و ضمن معرفی32 نفر از مدیران و تولید کنندگان جوان در چهار حوزه مدیران نمونه جوان، خدمات فنی و مهندسی برتر ، بنگاه های تولیدی برتر ، از 6 نفر چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران نیز تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز