معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ :

در تلاشیم تا موانع تحصیلی بازماندگان از تحصیل اقشار آسیب پذیر برطرف شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۷۹۹۲۸
در تلاشیم تا موانع تحصیلی بازماندگان از تحصیل اقشار آسیب پذیر برطرف شود
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل با محوریت محله های محروم این منطقه جنوبی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی در نشست با فعالان اجتماعی محله های بیست گانه این منطقه جنوبی گفت: به منظور شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل، فاز اول طرح جهاد مهربانی در محلات بیست گانه این منطقه جنوبی آغاز شده است.

مسلمی ادامه داد: شهروندان علاقه مند برای یاری رساندن به این کودکان می توانند با مراجعه به سراهای محله با این طرح مشارکت کنند و با عنوان همیار، نذر فرهنگی خود را به جا آورند.

وی به اهمیت خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های اجتماعی بومی- محلی که در قالب خانه های جهاد در سرای محلات شکل گرفته اند و از طریق همکاری با  مساجد فعال، نخبگان اجتماعی و خیریه های مردمی محور نسبت به رفع مشکلات کودکان بازمانده از تحصیل اقدام کند.

مسلمی با اشاره به اینکه بیش از 30 نقطه جمعیتی در محدوده حریم منطقه 20 وجود دارد که همواره تحت پوشش طرح های حمایتی قرار گرفته اند، افزود: پیش از این نیز طرح های حمایتی با مشارکت خیرین برای نیازمندان محله های محروم انجام شده است که این بار در تلاشیم تا موانع تحصیلی بازماندگان از تحصیل اقشار آسیب پذیر برطرف شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: همیاران برای مشارکت با طرح ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی مستقر در اماکن عمومی، مساجد، مدارس، سراهای محله و مراکز فرهنگی و یا به سایت جهاد مهربانی به آدرس jahadiam.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز