المپیاد ورزشی نوجوانان؛ آزمونی بزرگ برای مدیران ورزشی تهران

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۷۹۹۳۲
المپیاد ورزشی نوجوانان؛ آزمونی بزرگ برای مدیران ورزشی تهران
دومین دوره مسابقات المپیاد امیدهای تهران در رده سنی نوجوانان از تاریخ 12 لغایت21آبان به میزبانی ادرات شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ،  این المپیاد در راستای اهداف ستاد المپیک 2020 و شناسائی استعداد های ورزشی استان تهران با نگاه ویژه به شهرستان ها و مناطق کم برخوردار برگزار خواهد شد و استعدادیابی و تقویت هیئت های استانی و شهرستانی از اهداف اصلی آن برشمرده می شود.

انتظار می رود روسای حوزه ها و ادارات شهرستان های تهران با بهره مندی از تجربه چندین ساله در برگزاری جشنواره فجر و امیدهای اینده، یکی از بهترین دوره های این رقابتها را در کارنامه ورزشی تهران رقم بزنند.

در این بین، یکی از موارد مهمی که می توان به آن اشاره نمود ،زمان برگزاری این رقابتهاست که در روزهای پنج شنبه و جمعه پیگیری می شود تا خدشه ای به تحصیل دانش آموزان وارد نشود.

باتوجه به اهتمام جدی روسای حوزه ها و ادارات برای برگزاری این رقابتها آن هم با تمام توان، امید است در راستای تکامل پازل ستاد 2020 حرکتی موثر و ماندگار صورت گرفته تا استعدادهای ناب تهران از همین رقابتها استخراج و پرورش یابند.

در حقیقت مدیران ورزش استان تهران نیز بر این اساس، مورد ارزیابی قرار می گیرند، به همین منظور تمامی ادارات، حوزه ها و هیئت ها همه توان خود را برای برگزاری هر چه با شکوهتر این رقابتها به کار گیرند.

این نکته هم قابل اشاره و تاکید است که کسب عنوان قهرمانی، در مرحله آخر اهداف این رقابت ها، قرار دارد و هدف اول آن، استعداد یابی است، لذا با این تفکر، از ورزشکاران ملی پوش و قهرمان به هیچ عنوان در این المپیاد استفاده نمی شود تا دیگر ورزشکاران بتوانند توانایی خود را در محیطی مناسب و عادلانه بروز داده و استعدادهای خود را شکوفا نمایند.

حرف پایانی این که نحوه برگزاری و میزبانی دومین دوره مسابقات المپیاد امیدهای تهران نیز یکی دیگر از اهداف مهم است تا مشخص شود تهران در کدام رقابت ها می تواند میزبان بهتری برای مسابقات کشوری و حتی رویدادهای بین المللی باشد که این خود، یک آزمون بزرگ برای مدیران ورزش پایتخت است.

گفتنی است این رقابتها در 27 رشته آقایان وبانوان به میزبانی 16اداره از 12 آبان و به مدت 10روز به طول می انجامد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز